جملات زیبای تبریک روز کارمند (+30 متن کوتاه روز کارمند مبارک)

پیام های تبریک روز کارمند

در این مطلب از وب سایت نیکند، جملات و متن های زیبای تبریک روز کارمند را آماده کرده ایم که امیدواریم با ارسال آنها برای عزیزان کارمند خود، موجب حال خوب شان شوید.

ماهیت کارمند خدمت است؛ روز کارمند بر کارمندان پر تلاش تبریک و تهنیت باد.

روز کارمند را به اسوه های صبر و تلاشگران راه خدمت و نیرومندان عرصه شکوه کشور تبریک می گویم.

جملات تبریک روز کارمند

همسرم عزیزم! هرروز که از سرکار برمی گردی و تمام خستگی هایت پشت چهره مهربان و خندانت پنهان می کنی، به من عشق را هدیه می کنی… روز کارمند بر تو مبارک عزیزم.

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد / به گیتی نام خود را جاودان کرد... روز کارمند مبارک.

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد / به گیتی نام خود را جاودان کرد… روز کارمند مبارک.

گفته جان پرور است، پیام هر کارمند / ز هرچه والاتر است مقام هر کارمند / صرف کند عمر خود، در ره خدمت به خلق / دانش و علم و هنر، پیام هر کارمند… روز کارمند گرامی باد.

متن کوتاه روز کارمند مبارک

امروز روزی برای تشکر از تک تک تکه های پازل خدمت و پیشرفت کشور است؛ این روز را با تمام احترام خدمت کارمندان عزیز تبریک می گوییم.

هروقت با نهایت بردباری کار مردم را انجام می دهی و لبخندشان را به تو هدیه می دهند، گویی جهانی متعلق به توست. روز کارمند بر تمام کارمندان زحمت کش مبارک.

گاهی وقت ها عشق در انجام درست و به موقع وظیفه‌ ای است که به تو واگذار شده است… روز کارمند را خدمت تمام همکاران عزیز تبریک عرض می کنم.

پدر عزیزم! هرروز صبح که برای انجام وظیفه‌ات از خواب بلند می شوی، با شادی و مهربانی به سرکار میروی و هروقت که به خانه برمی گردی از خستگی ها و دغدغه هایت خبری نیست و تو فقط از زیبایی خدمت می گویی. روز کارمند بر تو پدر خدمتگزارم مبارک.

روز کارمند، تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است؛ آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. روز کارمند گرامی باد.

جملات زیبای تبریک روز کارمند

در نظام اسلامی، فلسفه وجودی سازمان‌ها و نهادها و نیز بکارگیری کارمندان و کارگزاران اجرایی، خدمت رسانی به مردم است؛ در این نظام، کارمندان از جایگاه ویژه‌ای برخور دارند و درستی بسیاری از کارها به دست آنان است. روز کارمند مبارک باد.

چهارم شهریور که به عنوان روز کارمند نامگذاری شده، فرصت مطلوبی برای تقدیر و تشکر از کارکنان تلاشگر، صادق و گرانقدری است که همواره برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای کشور در بخش‌های مختلف فعالیت دارند. روز کارمند بر شما تبریک و تهنیت باد.

همکاران ارجمندم! تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است؛ نتیجه بذر تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط زیبا است. درود بر همت بلند‌تان؛ بدینوسیله ضمن تبریک روز کارمند از زحمات و تلاش های بیدریغ شما صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

چهارم شهریور ماه، سومین روز از هفته دولت و یادآور خاطره شهیدان بزرگوار هفته دولت در سال ۱۳۶۰ به خصوص شهیدان رجایی و باهنر است؛ این روز به پاس یادآوری خدمات، ایثار و ارزش نهادن به تلاش‌ها و زحمات گروه کثیری از جامعه اسلامی روز کارمند نام‌گذاری شده است. این روز فرصت مغتنمی است تا از خدمات و فعالیت‌های تمامی کارمندان صدیق و پرتلاش قدردانی شود. روز کارمند بر شما تبریک و تهنیت باد.

روز کارمند بر تمام خدمت گزاران شریف مردم، بر کسانی که شروع روز خود را برای کسب رضا خدا و خدمت به خلق شروع می کنند، مبارک...

روز کارمند بر تمام خدمت گزاران شریف مردم، بر کسانی که شروع روز خود را برای کسب رضا خدا و خدمت به خلق شروع می کنند، مبارک…

همسر عزیزم! از اینکه در کنار کارمند پرتلاش و وقت‌شناسی مثل تو زندگی می‌کنم، به خود می‌بالم. امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشی… روزت مبارک.

کارمند روزت مبارک

جایگاه ارزیابی و نقد شما بر کارکرد دیگران، می تواند آغازگاه نخستین گام شما برای سازندگی باشد. روز کارمند مبارک باد.

هر صبح به امید روزی پرتلاش بر می خیزی و گام در مسیر خدمت رسانی و تلاش می نهی. تو خود خوب می دانی که چه گره های بزرگی از مشکلات مردم با دست و قلم تو باز می شود. ثانیه ها، دقیقه می شوند و دقیقه ها، ساعت. تا آن همگام که صدای اذان تو را به خود می آورد، اصلا متوجه نمی شوی که چگونه گذشت؛ روز به نیمه رسیده و تو روز خود را با خدمت به خلق گذرانده ای؛ مهیای نماز می شوی با قلبی آرام و خرسند از یاری رساندن به هموطنت. بدان دعای خیر او پشتوانه توست… روز کارمند مبارک.

هیچ گاه از داشتن دشمن نترس؛ از انجام ندادن درست آرمان‌های خویش بترس… روز کارمند مبارک.

روز کارمند، یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ زیباترین جلوه‌های خدمت به خلق را به نمایش گذاشته‌اند. روز کارمند مبارک.

به پاس تلاش‌های بی‌دریغت، شمع وجودت همیشه گرم و روشن باد. روز کارمند مبارک.

متن روز کارمند مبارک

فرمانروایان نیرومند، رایزنانی باهوش و کارآمد در کنار خود دارند… روز کارمند مبارک باد.

با قلبی سرشار از شادی و عشق، این روز زیبا رو بهت تبریک می‌گم و برات بهترین‌ها رو آرزو می‌کنم… روز کارمند مبارک.

موفقیت سازمان‌ها در گرو تلاش و توانمندی نیروهای ماهر، خلاق و مسئولیت پذیری است که همواره می‌کوشند تا در سیر حرکت سازمان به سوی چشم اندازهای تعیین شده، نقش مؤثری ایفا نمایند و بی شک هر تلاش مضاعف و انگیزه افزون، گامی بلند خواهد بود برای نیل به تعالی سازمان و ثمره‌ای شیرین به بار خواهد آورد که کام تمامی اعضای سازمان و جامعه ذینفع را شیرین خواهد نمود. روز کارمند مبارک باد.

کاری که به عهده توست، طعمه نیست، امانتی است که بر گردنت نهاده‌اند. روز کارمند بر تمام کارمندان فهیم و پرتلاش فرخنده باد.

کاری که به عهده توست، طعمه نیست، امانتی است که بر گردنت نهاده‌اند. روز کارمند بر تمام کارمندان فهیم و پرتلاش فرخنده باد.

کارها به دست کارمندان راست و درست می‌ شود؛ روز کارمند را به کارمندان زحمت کش تبریک عرض می نمایم.

با بندبند وجودش، با تمام سلول هایش، در کمال صبر و بردباری، گره ازمشکل مردم باز می کند… روز کارمندان متعهد با وجدان مبارک.

دیدن چهره‌ دوست داشتنی و خسته‌ تو وقتی از سر کار برمی‌گردی خونه هیچوقت برام تکراری نبوده؛ امیدوارم خداوند سایه‌ با برکت و مهربان تو رو همیشه بالای سرمون نگه داره؛ روز کارمند مبارک.

جملات زیبای روز کارمند مبارک

روز کارمند رو به بهترین، منظم‌ترین، با مسئولیت‌ترین و خوش فکرترین کارمند دنیا تبریک میگم.

فرخنده روز کارمند را از صمیم قلب، به تمامی پرسنل زحمت کش کارمند تبریک و تهنیت عرض می کنم؛ امیدوارم همیشه در سلامت کامل باشید.

روز کارمند فرصت نیکویی است برای سپاس از عزیزانی که در چرخه خدمت به جامعه حضور فعالی دارند؛ کارمندان گام برداشتن در مسیر خدمت صادقانه به همنوعان و تحقق بخشیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همواره سرلوحه برنامه های خود قرار می‌دهند. روز کارمند مبارک.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *