جملات زیبای تبریک روز پزشک (+30 متن کوتاه روز پزشک مبارک)

پیام های روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز دکتر

در این مطلب از وب سایت نیکند، جملات و متن های زیبای روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک (دکتر) را آماده کرده ایم که امیدواریم با ارسال آنها برای دکتر خود، لبخند را بر لبانش بنشانید.

با دلی آکنده از احترام و سپاس، فرا رسیدن یکم شهریورماه، سالروز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابو علی سینا که به شایستگی روز پزشک نام گذاری شده است را به شما صمیمانه تبریک عرض می‌نمائیم. روز پزشک بر شما پزشک عالی قدر مبارک.

عمر طبابت به اندازه عمر بیماری است و طبابت چیزی نیست که با نامگذاری یک روز خاص بتوان زحمات تلاشگران این قشر را متذکر شد. روز پزشک مبارک.

جملات تبریک روز پزشک

پزشک، سزاوار تکریم و قدر است که بسی گرانقدر است؛ با افتخار، ارزش علمی و انسانی اش را پاس می داریم… روز پزشک مبارک…

روز پزشک، روز قدردانی از مدد این دستان مهربان و دوستدار سلامت جامعه گرامی باد…

و چه زیباست امید مریضی که به دستان شفا بخشت دل بسته است؛ با مهارتت باری دیگر قدرت خدا را به رخ بندگان می کشی... روز پزشک مبارک.

و چه زیباست امید مریضی که به دستان شفا بخشت دل بسته است؛ با مهارتت باری دیگر قدرت خدا را به رخ بندگان می کشی… روز پزشک مبارک.

گر طبیانه بیایی به سر بالینم، به دو عالم ندهم لذت بیماری را… روز پزشک مبارک.

وقتی اشک وجود دارد، شما شانه‌ای برای تسکین هستید؛ وقتی درد وجود دارد، شما درمانگر هستید؛ وقتی مصیبت و غم وجود دارد، شما امید هستید. روز پزشک بر تمامی مدافعین سلامت مبارک.

تبریک روز پزشک

دکترم تا نبض من را اینچنین آشفته دید، دیدنِ رخسار یارم، صبح و شب تجویز کرد… همراه ترینم، روز پزشک مبارک.

رنگ برگزیده امروز رنگ سفید، به سفیدی لباس ناجی های روح و جسم مان… یکم شهریور روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک مبارک باد.

آنان که خاک را در نظر کیمیا کنند / آیا بود گوشه چشمی به ما کنند / دردم نهفته به ز طبیبان مدعی / باشد که از خزانه غیبم دوا کنند… روز پزشک مبارک.

روزهایی که بیمار و افسرده هستیم، پزشکی مانند شما را در کنارمان داریم که کمک می‌کند تا ما شادی و خوشبختی را به همراه سلامتی دوباره تجربه کنیم؛ شما یک پزشک شگفت انگیز و بی نظیر هستید؛ بهترین آرزوها را در این روز برایتان دارم؛ روز پزشک مبارک.

پزشک با شوق و رنج می آموزد، تا رنج انسان را به شوق و آرامش برساند… روز پزشک مبارک.

روزگاری است که من طالب دیدار توام / فکر من باش در این شهر گرفتار توام / گفته بودی که طبیب دل هر بیماری / پس طبیب دل من باش که بیمار توام… روز پزشک مبارک.

متن زیبای روز پزشک

قدرت نهفته در رشته پزشکی، تبلور دمیدن قدرت خداوند در کالبد انسان، به دست انسانی دیگر است؛ آنگاه که ذهن، اندیشه‌های پاک، تجربه و علم دست به کار شده و سلامت را بر دردمندان هدیه می‌کند. بی شک لبخند خداوند پهنه گیتی را در برگرفته است! روز پزشک بر شما مبارک.

دکتر جان! بابت تمام امیدها و لبخندهایی که به ما هدیه کردی از تو ممنونیم... روزت مبارک.

دکتر جان! بابت تمام امیدها و لبخندهایی که به ما هدیه کردی از تو ممنونیم… روزت مبارک.

از شما ممنونم که زندگی را برایم دوباره دوست داشتنی کردی؛ همچنین برای کاهش دردهایم از شما سپاسگزارم؛ می‌خواهم بدانی به هر کجا که بروی دعای خیر مردم بدرقه راهت است. روز پزشک مبارک همسر عزیزم.

با سلام و تشکر فراوان از تعهد و اخلاصتان! امیدواریم ستاره‌ زندگی و اختر دانش تان پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد و همواره دعای بندگان بدرقه راه شما باشد. روز پزشک بر شما گرامی باد.

پزشکان! دستان سبز و شفابخشِ خدا هستند؛ ای کاش روزی برسد که این دستان سبز فقط برای پیشگیری باشد؛ روزی که همه ی آدم ها حال شان خوب باشد… روز پزشک مبارک.

متن کوتاه روز پزشک

دوستی با تو باعث شده در جهانی کاملاً ایمن زندگی کنم؛ نه تنها در مقابله با بیماری که در مقابله با مشکلات نیز توانمندتر شده‌ام… بهترین دوست من و بهترین پزشکی که می‌شناسم، روزت مبارک.

آدم‌های بزرگ فراموش نمی‌شوند و به انتها نمی‌رسند… روز پزشک مبارک.

خجسته سالروز ميلاد فخر ايرانيان و شهره جهانيان، حكيم و فيلسوف بزرگ ابوعلی سينا، بر شما پزشکان ارجمند سرزمین یاران منتظر كه در كسوت پر افتخار پزشكی به خدمت خالق و مخلوق مشغولید را تبريک عرض می نمايم.

حضورت اشارتی ست پیامبرانه، شاید دردمندی به دستان تو دخیل بسته باشد… روزتان مبارک؛ دستانتان شفابخش.

پزشک عزیز! پیدا کردن کلمات برای تشکر از شما بسیار دشوار و سخت است؛ من بی نهایت خوشبخت هستم که توانستم شما را پیدا کنم؛ شما در کار خودتان بهترین هستید؛ بابت تمام کارهایی که برای من و دیگر بیماران انجام داده‌اید سپاسگزارم. روز پزشک مبارک.

جمله زیبا برای تبریک روز پزشک

همسرم! از خودگذشتگی و فداکاری پزشکان متعهد و دلسوز بر کسی پوشیده نیست و با هیچ پاداشی جز اجر الهی و رضایت او قابل جبران نیست. امیدوارم پزشکان عزیز در سایه ایزد منان سرافراز باشند و همواره هدف عالی شفابخشی که فطرت آشنای تمامی انسان هاست را با رویکرد پزشکی یکپارچه، سرلوحه تلاش بی وقفه خود قرار دهند. روزت مبارک.

آنگاه که دردمندی سلامت خود را بازیابد، آنگاه که دستی به نشان شکر به آسمان بلند شود، ملائک تو را می ستایند... روز پزشک مبارک.

آنگاه که دردمندی سلامت خود را بازیابد، آنگاه که دستی به نشان شکر به آسمان بلند شود، ملائک تو را می ستایند… روز پزشک مبارک.

تا همتت ای پزشک باقیست / دستان تو نعمتی الهیست… روز پزشک مبارک.

مادامی که تلخی زندگی دیگران را شیرین می کنی، بدان که زندگی می کنی… روز پزشک مبارک باد.

کلماتی که بتوان با آنها مقام و ارزش کار یک پزشک را تعریف کرد وجود ندارد؛ شما دستیار خدا در روی زمین هستی و با دستان جادوییت بیماران را درمان می‌کنی… روز پزشک مبارک.

جملات کوتاه تبریک روز پزشک

چو بیمار از شفا سرمست گردد / طبیب از فرط شادی مست گردد / خدا شافی و این خود افتخاری است / که دستی با خدا همدست گردد… یکم شهریور، زادروز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک بر تمامی پزشکان دلسوز و زحمتکش مبارک.

پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند. این روز بر جامعه پزشکی و تمامی پزشکان متعهد کشور، مبارک باد.

هر فردی ممکن است بیمار باشد یا نباشد؛ اما یک پزشک همیشه برای همدردی با دیگران بیمار است؛ برای شما آرزوی شادکامی و سلامتی دارم پزشک عزیز؛ تا بتوانید مردمی که بیمار هستند را درمان کنید. یکم شهریور روز تولد بوعلی سینا و روز پزشک مبارک باد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *