جملات خاص تبریک تولد (+۵۰ متن تولدت مبارک جدید)

متن های تبریک تولد

در این مطلب از وب سایت نیکند، جملات و متن های تبریک تولد زیبایی را آماده کرده ایم که امیدواریم با ارسال آنها برای عزیزان خود، لبخند را بر روی لبانشان بنشانید.

در شب زیبای میلادت، تمام وجودم را که قلبی ست کوچک، در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت می کنم و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم. آغاز بودنت مبارک.

تمام وجودم را در قلبم، قلبم را در چشمانم، چشمانم را در زبانم خلاصه می کنم تا بگویم تولدت مبارک باد.

جملات تبریک تولد

و من برایت هدیه ای نخریده ام که آنچه خریدنی است بی شک لایق تو نیست؛ من روز تولدت خود متولد می شوم. تولدمان مبارک.

لحظه تولد تو، شروع پرواز است برای پرستوها و خاطره ماندنی برای تمام آسمان‌ها. تولدت مبارک.

لحظه تولد تو، شروع پرواز است برای پرستوها و خاطره ماندنی برای تمام آسمان‌ها. تولدت مبارک.

تو عشقی هستی که تا ابد در قلب من پایداری. با یک دنیا عشق تولدت مبارک.

هرگز نمی توانم با کلمات، احساسی که نسبت به تو دارم را بیان کنم؛ عشقی گرم، شیرین، دوست داشتنی و منحصر به فرد و تنها چیزی که قلب من نیاز دارد تا به تپش های خود ادامه دهد. تولدت مبارک.

متن کوتاه تولدت مبارک

همیشه به قداست چشم های تو ایمان دارم؛ چه کسی چشم های تو را رنگ کرده است؟ چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟ فرشته ای فقط در قالب یک انسان! فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک.

امروز سالروزه تولد نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیمه؛ عاشقانه دوستت دارم. تولدت مبارک.

می دانم امروز بارها و بارها تولدت تبریک گفته اند؛ شاید واژه های تبریک آنها زیباتر بوده اند، اما با عشقی که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت می کنم، قابل قیاس نیست؛ روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست؛ با تمام وجود دوستت دارم؛ تولدت مبارک.

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یک رنگی بود، سرشار از عشق و محبت کردی، نازنیم! زیباترینم! حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم. تولدت مبارک.

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد، شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت؛ امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق، خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم؛ تولدت مبارک.

آرامشم! کلامی نیست که خوبی های تو و احساس من نسبت به تو رو بیان کنه؛ دوست دارم؛ تولدت مبارک.

تو پیام‌آور طراوت باران، رویش لطیف بنفشه و تبسم سرسبز بهاری؛ روز میلادت بر ما مبارک.

جملات تولدت مبارک

تقویم دل من، نسبتی با تقویم های جهان ندارد! میانِ برگ ریزان ِخزان، وسط چله ی زمستان هم، می بینی نوشته اند بهار! آن لحظه که تو خندیدی… تولدت مبارک.

عزیزم منت بر سر تقویم نهادی، امروز را سرافراز کردی و باقی روزها را در حسرت گذاشتی؛ تولدت مبارک.

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمی دانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است؛ بهانه ی زندگیم تولدت مبارک.

نازنینم! الفبا برای سخن گفتن نیست، برای نوشتن نام توست؛ اعداد پیش از تولد تو به صف ایستاده‌اند تا راز زاد روز تو را بدانند. تولدت مبارک.

نازنینم! الفبا برای سخن گفتن نیست، برای نوشتن نام توست؛ اعداد پیش از تولد تو به صف ایستاده‌اند تا راز زاد روز تو را بدانند. تولدت مبارک.

شب میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم، در چشمانت خیره شوم، تو را درآغوش بگیرم و با عشق بگویم: بهانه آرامشم! امیدم! تولدت مبارک…

وقتی نگاه تو به دنیا افتاد / یک حس عجیب در دل ما افتاد / در گوش بهار آسمان چیزی گفت / نام تو سر زبان گل ها افتاد… تولدت مبارک.

روز تولدت یهو دیدم داره بارون میاد؛ خوب که نگاه کردم، هوا ابری نبود! اون فرشته ها بودن که گریه می‌کردند؛ آخه یکی ازشون کم شده؛ تولدت مبارک فرشته ی من.

متن تبریک تولد جدید

جانم! رؤیت هلال سبز میلادت را به شعف می‌نشینیم، به بهانه میلاد معطرت دست‌افشانی می‌کنیم و به سجده و ثنا به درگاه پاک یزدان شکرگزاریم. تولدت مبارک.

دیشب برای روز تولدت، یک سبد ستاره چیده ام؛ تکه ای از ماه را و یک شاخه نیلوفر؛ تو متولد می شوی و من عاشق تر می شوم… تولدت مبارک.

جای هیچکس را هیچکس دیگر نمی تواند پر کند! مهربانم! تولدت مبارک.

جای هیچکس را هیچکس دیگر نمی تواند پر کند! مهربانم! تولدت مبارک.

زیباترین ترانه هستی؛ بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست؛ پس ای سرکرده خوبی ها میلادت مبارک.

دستانم تشنه دستان تو؛ شانه هایم تکیه گاه خستگی هایت؛ به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو می مانم؛ بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم؛ چون می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت؛ عزیزم سالروز تولدت مبارک باد.

امروز روز توست و من، تمام دلتنگی هایم را به جای تو در آغوش می کشم؛ چقدر جایت میان بازوانم خالیست. تولدت مبارک.

جمله خاص و زیبای تبریک تولد

امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست / گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گل هاست… تولدت مبارک.

به یمن آمدنت هزاران ستاره در دلم خندید؛ تنها برای تو که اولین و آخرین حکایت بی انتهای دوستی هستی مینویسم که به یادت هستم و هزاران شاخه گل مریم را در روز میلادت تقدیمت می کنم؛ تولدت مبارک.

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم، اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست؛ دوستت دارم. تولدت مبارک.

عزیزترینم! میلاد تو شیرین‌ترین بهانه‌ای‌ست که می توان با آن به رنج‌های‌ زندگی هم دل بست. تولدت مبارک.

عزیزترینم! میلاد تو شیرین‌ترین بهانه‌ای‌ست که می توان با آن به رنج‌های‌ زندگی هم دل بست. تولدت مبارک.

من در قلبم جایگاه ویژه ای برایت دارم و هر روز که در کنار هم می گذرانیم، کمی بزرگ تر می شود. تولدت مبارک.

چه لطیف است حس آغازی دوباره و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس و چه اندازه عجیب است، روز ابتدای بودن و چه اندازه شیرین است امروز! روز میلاد… روز تو.. روزی که تو آغاز شدی… تولدت مبارک.

لبخند زدی وآسمان آبی شد / شب های قشنگ (ماه تولدش؛ مثلا بهمن) مهتابی شد / پروانه پس از تولد زیبایت / تا آخر عمر غرق بی تابی شد… “تولدت مبارک”

برای روز تولدت مهربانیم را در حریر واژه ها پیچیده ام، این هدیه ام به توست؛ از من بپذیر و در لحظه های تنهاییت روی تمام مهربانیم حساب کن… تولدت مبارک.

الهی جاده زندگیت هموار، آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی؛ تولدت مبارک.

صدای یک پرواز، فرود یک فرشته، آغاز یک معراج و شروع یک زندگی... تولدت مبارک.

صدای یک پرواز، فرود یک فرشته، آغاز یک معراج و شروع یک زندگی… تولدت مبارک.

زمین در انتظار تولد یک برگ؛ من در حال شمارش معکوس؛ صفر همیشه پایان نیست؛ گاهی آغاز پرواز است. تولدت مبارک.

سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت بر آسمان قلب مان جشن می گیریم و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک می گوییم. تولدت مبارک.

ای ظرافت تپش قلب چکاوک، تو را بر رفیع ترین قله ی احساس مان قرار داده و با تمام وجود فریاد بر می آوریم که روشن ترین فرداها تقدیم تو باد. تولدت مبارک.

متن تبریک تولد

روز تولدت بهترین روز عمرم است؛ روزی که با تپش های تند تند قلبت شروع به زندگی کردی و نام تو در قلبم رویید. بهترینم تولدت مبارک.

پلک جهان می پرید؛ دلش گواهی می داد اتفاقی می افتد… اتفاقی می افتد… و فرشته ای از آسمان فرود آمد… تولدت مبارک.

زادروزت شیرین، پر عشق و نورآفرین باد. قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم. تولدت مبارک.

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت؛ قلب ها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت؛ فرشته آسمانی، سالروز زمینی شدنت مبارک…

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست؛ جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو و به یاد آوردن تمام خوبی هایت است. سالروز تولدت مبارک.

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست؛ جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو و به یاد آوردن تمام خوبی هایت است. سالروز تولدت مبارک.

گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض تا بیاید از راه، از خم پیچک نیلوفرها، روی موهای سرت بنشیند؛ یا که از قطره آب کف دستت بخورد؛ گاه یک سنجاقک، همه معنی یک زندگی است؛ تولدت مبارک سنجاقک زیبای من.

روز تولدت بهانه ای شد تا بهترین شاد باش هایم را تقدیم حضورت کنم؛ دلت شاد و روزگارت بهاری باد. میلادت تولد خوبی هاست. تولدت مبارک

تقدیم به کسی که با تولدش تولدی دوباره به من داد: تولدت مبارک.

هدیه ای از آسمان برای روز تولدت رسید! و دیدم هیچ چیز گلم را جز عشق لایق نیست. تولدت مبارک.

زادروز تولد شما را صمیمانه تبریک عرض می کنم و عمری پر از سعادت و موفقیت و خوشبختی در کنار خانواده برای تان آرزو دارم. تولدتان مبارک.

مهتاب زیباست اما فقط یک ساعت می ماند، دوستی ما زیباتر است و برای همیشه جاودان می ماند. تولدت مبارک بهترین دوستم.

نارنجستان زندگی‌ام! مهربانم! به شوق و شادمانی آمدنت را ارج می‌نهم و عشقت را در بالاترین دهلیز قلبم جای می‌دهم. تولدت مبارک.

جملات تبریک تولد جدید

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست؛ آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی… تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک.

من با تو، انسانی را که هرگز در زندگی خود نیافته بودم را پیدا کردم؛ تولدت مبارک.

روز تولد تو روز نگاه باران / بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان / روز تولد تو گویی پر از خیال است / یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است… تولدت مبارک


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *