جملات زیبای تبریک روز جوان (+30 متن کوتاه روز جوان مبارک)

پیام های تبریک ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام

در این مطلب از وب سایت نیکند، جملات و متن های زیبای تبریک ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را آماده کرده ایم که امیدواریم با ارسال آنها برای عزیزان خود، دل آنها را شاد کنید.

عاشقان را دلبری هست بی‌مثال / جمله‌اند شیدای آن حسن و کمال / عالمی دلخواه وصلش، کیست او / این بود آل محمد اکبر نیکو خصال.. ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان مبارک باد.

ميلاد سرو بوستان ايستادگي، زيباترين گل باغ حسين (ع)، جوان رعنا و رشيد حسين (ع)، يادگار علي (ع)، گلستاني از زيباترين گل هاي فداکاري و دريايي از عطوفت و روز جوان مبارک باد.

روز جوان مبارک

جوانى، هديه‏اى الهى براى نيل به كمالات و ارتقاى درجات است. روز جوان مبارک.

ولادت جوانه ي خورشيد کربلا، حضرت علي اکبر و روز جوان، تبريک و تهنيت باد.

جوانی، بهترین فرصت آدمی برای پس انداز تمام خوش بختی های جهان است... روز جوان مبارک باد.

جوانی، بهترین فرصت آدمی برای پس انداز تمام خوش بختی های جهان است… روز جوان مبارک باد.

شوكت روزگار، عزت برقرار و سعادت زندگانى، محصول باغ جوانى است… روز جوان مبارک.

متن تبریک روز جوان

جوانی، بهاران زندگانی و ارزشمندترین هدیه ای است که دست روزگار تنها یک بار فرصت بهره گیری از آن را به آدمی می بخشد؛ نشاط و شادابی،تحرک، قدرت و انگیزه های بلند رویش و پویش، ره آورد بوستان جوانی است… روز جوان مبارک.

از دامان ليلا گلى بر آمد / شبيه حضرت پيغمبر آمد / نور دل زينب اطهرآمد / لشکر کربلا را افسر آمد… ولادت زيباترين، با اخلاق ترين، داناترين و رشيدترين جوان تاريخ و روز جوان مبارک باد.

جملات تبریک روز جوان

جواني پلي ميان کودکي و پيري است؛ خوشبخت آن کسي است که اين پل را به سلامت بگذراند. روز جوان مبارک.

با زَر خيلى كارها را مى‏توان انجام داد، ولى جوانى را نمى‏توان خريد… روز جوان مبارک.

راز جوانی در این است که هر روز چیز تازه ای یاد بگیری… روز جوان مبارک.

۴ چیز را پیش از چهار چیز غنیمت شمار: جوانی پیش از پیری، صحت پیش از بیماری، توانگری پیش از فقر و زندگی پیش از مرگ… روز جوان مبارک.

امام صادق (ع): بدان که جوانِ خوش اخلاق، کلید خوبی‌ها و قفل بدی هاست و جوانِ بداخلاق، قفل خوبی‌ها و کلید بدی هاست… ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان مبارک باد.

جمله زیبا برای روز جوان مبارک

امروز روز جوانه و مهم نیست چند سالته، اگه سرحال و امیدواری، امروز روزِته… روزت مبارک.

خدا کند که جوانان زحقّ جدا نشوند / به صحبت بد و بدخواه مبتلا نشوند / سر عقيده خود پاى فشارند چو کوه / بسان کاه زهر باد جابجا نشوند... روز جوان گرامی باد.

خدا کند که جوانان زحقّ جدا نشوند / به صحبت بد و بدخواه مبتلا نشوند / سر عقيده خود پاى فشارند چو کوه / بسان کاه زهر باد جابجا نشوند… روز جوان گرامی باد.

نسل جوان را به جهان رهبري / جلوه ي توحيد، علي اکبري / هر که هواي رخ احمد کند / در تو تماشاي پيمبر کند… ولادت با سعادت سرو باغ احمدي، آينه ي محمدي و روز جوان مبارک.

جملات خاص تبریک روز جوان

ز روزگار جوانى خبر چه مى‏پرسى / چو برق آمد و چون ابر نوبهاران رفت… جواني را غنيمت شمار! روز جوان مبارک.

آرزویم برایت این است: در میان مردمی که می دوند برای زنده بودن، آرام قدم برداری برای زندگی کردن… روز جوان پیشاپیش مبارک.

جوانان، اراده ای سترگ دارند و دل هایی دریایی و بزرگ، که می توانند در آرامش سر سبز عشق، نیکی ها و زیبایی ها را بسرایند و دری به خانه خورشید بگشایند… روز جوان مبارک.

اگر کسی بتواند بر این سختی عظیم فایق آید و بر رودخانه پرخروش جوانی اش، سد محکمی بزند و اجازه طغیان به امیال و غرایز جوانی خود ندهد، خداوند او را بیشتر از دیگران دوست می دارد و آنچنان او را زیر سایه لطف خود قرار می دهد که تمام سختی های متحمل شده در این طریقت، جبران شود… روز جوان مبارک.

متن کوتاه و زیبای تبریک روز جوان

دانی که نو بهار جوانی چنان گذشت؟ / زود آنچنان گذشت که تیر از کمان گذشت / نیمی به راه عشق و جوانی تمام شد / نیم دگر بغفلت و خواب گران شد… قدر جوانیت را بدان عزیزم! روزت مبارک.

این سرو قد باغ جنان است، مه افلاک / این جان حسین است و نبی، لؤلو لولاک / این دلبر زهرا بود و زاده لیلاست / دارد ز محمد نسب و منطق و ادراک… میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان مبارک.

ای جوان چشم دلِ خود باز کن / زندگی را با هدف آغاز کن / راه پاکان و نیاکان پیش گیر / پند از یاران نیک اندیش گیر… روز جوان مبارک.

جوانی نماد انرژی بی پایان، مثبت اندیشی و روحیه برآورده کردن اهداف و آرزوهاست… برایت روز جوان شگفت انگیزی را آرزو می کنم… روزت مبارک.

روزهای جوانی دلنشین اند، دلنشین تر از نگاه لیلی؛ خوش آواتر از صدای تیشه فرهاد و خواستنی ترند از عشق؛ جوانی، روزگار ماندنی ترین خاطره هاست... روز جوان مبارک.

روزهای جوانی دلنشین اند، دلنشین تر از نگاه لیلی؛ خوش آواتر از صدای تیشه فرهاد و خواستنی ترند از عشق؛ جوانی، روزگار ماندنی ترین خاطره هاست… روز جوان مبارک.

سحرگه به راهی یکی پیر دیدم / سوی خاک خم گشته از ناتوانی / بگفتم چه گم کرده‌ای اندربن ره‌؟ / بگفتا: جوانی‌، جوانی‌، جوانی… قدر جوانیت را بدان عزیزم! روز جوان مبارک.

متن ویژه تبریک روز جوان

ای نور خاندان نبوت جمال تو / ای فخر دودمان امامت کمال تو / ای اشبه تمام خلایق بخلق و خلق / بر خاتم نبوت و حسن خصال تو… میلاد حضرت علی اکبر (ع) مبارک باد.

دفتر ﺯﻧﺪﮔﯽ ات ﺭﺍ عاشقانه ﻭﺭﻕ ﺑﺰن؛ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﺯﻧﺪگی ﺭﺍ ﺩﺳﺖ ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ؛ هر روز دلت را تازه و جوان کن؛ چرا که آدمی هنگامی تمام می ‌شود که دلش پیر شود… روز جوان مبارک.

در آسمان عمر جوانی ستاره ای است / یک بار بیشتر نکند در جهان طلوع / چون اصل عمر توست، بدان قدر و قیمتش / اصل ار فنا شود نبری نفع از فروع… روز جوان مبارک.

دریغ فرّ جوانى، دریغ عمر لطیف / دریغ صورت نیکو، دریغ حسن جمال / کجا شد آن همه خوبى؟ کجا شد آن همه عشق / کجا شد آن همه نیرو؟ کجا شد آن همه حال… جوانی را دریاب روز جوان مبارک.

جوان زنگار دل آسوده تر می زداید و عشق و مهربانی را می سراید؛ جوان، بر بلندای قله اندیشه و ایمان مینشیند و حقایق را نیکوتر می بیند… روز جوان مبارک.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *