جملات زیبای تبریک روز مهندس (+30 متن کوتاه مهندس روزت مبارک)

پیام های تبریک روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی

در این مطلب از وب سایت نیکند، جملات و متن های زیبای تبریک روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس را آماده کرده ایم که امیدواریم با ارسال آنها برای عزیزان خود، دل آنها را شاد کنید.

چه قابلِ ستایشند ذهن‌هایی که محاسبه می ‌کنند و دست ‌هایی که می ‌آفرینند! خداوند مهندسان را آفرید تا جهان هر روز زیباتر شود… روز مهندس مبارک.

فارغ از مدرک تحصیلی، اگر پلی ساخته اید برای عبور از افکار منفی، شما یک مهندس هستید… روز مهندس مبارک.

جملات زیبای تبریک روز مهندس

شکوفایی تمدن بشر برآیند ایده های مهندسین تلاشگر است… 5 اسفند روز مهندس مبارک.

روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس بر تمامی مهندس ها مبارک باد… به امید پیشرفت روز افزون کشور عزیزمان ایران.

برای مهندسین بن بستی وجود ندارد؛ آنان یا راهی خواهند یافت، یا راهی خواهند ساخت... روز مهندس مبارک.

برای مهندسین بن بستی وجود ندارد؛ آنان یا راهی خواهند یافت، یا راهی خواهند ساخت… روز مهندس مبارک.

متن کوتاه تبریک روز مهندس

آنها راحتی و آسایشان را فدا می کنند و نهایت فداکاری و پشتکار را از خود نشان می دهند تا باعث اتفاق افتادن چیزهای جدید بشوند؛ آنها کسانی نیستند جز مهندسان… روز مهندس مبارک.

مهندسی، هنر رسیدن به یک ‌راه حل خوب است… روزت مبارک مهندس.

مهندسى اصطلاحى است كه نشان از تدبير، خلاقيت و تعهد دارد؛ می‌شود با آن از گل نرم تا فولاد سخت، طرحى نو درانداخت و وقتى با عشق درآميزد، جهانى را آباد می‌سازد… ۵ اسفند روز مهندس بر تمام مهندسان مبارک.

جمله روز مهندس مبارک

سعی کنید هر موفقیتی کسب می کنید، از آن لذت ببرید؛ ولی به آن راضی نشوید… روز مهندس بر مهندسین عزیز مبارک.

مهندسی یعنی استفاده از علم برای یافتن راه‌حل‌های‌ خلاقانه… روزت مبارک مهندس خلاق.

برای یک مهندس نیست بن‌ بست / تمام راه‌ هایش باز باز است / اگر راهی نباشد باز غم نیست / بگیرد ساختِ آن راه در دست… روز مهندس مبارک.

متن مهندس روزت مبارک

دست هایی که می سازند، مقدس ترند از لب هایی که دعا می خوانند… روز مهندس مبارک.

روز مهندس بر همه آنان که مهندس وجود خویشند مبارک باد… روز مهندس مبارک.

دانشمندان آنچه را که هست کشف می‌کنند و مهندسان آنچه را که نیست خلق می‌کنند… ۵ اسفندماه زادروز خواجه‌نصیرالدین طوسی و روز مهندس مبارک.

مهندسان، رویاها را به واقعیت تبدیل می‌کنند... روز مهندس مبارک.

مهندسان، رویاها را به واقعیت تبدیل می‌کنند… روز مهندس مبارک.

جهان، کارگاه خلاقیت ماست… روز مهندس مبارک.

زندگی یک دوره‌ی کارآموزی است که در آن آفریدن را از خالق خود می‌آموزیم و تجربه می‌کنیم… روز مهندس مبارک.

ذهنی که خلاق تربیت می‌شود، با گوش می‌بیند و با چشم می‌شنود… روز مهندس مبارک.

جملات مهندس روزت مبارک

خلاقیت یعنی گشودن پلک‌های اندیشه به سمت نور مطلق… روز مهندس مبارک.

مهندس واقعی کسی است که با فکر و اندیشه طراحی می‌کند… روز مهندس مبارک.

روز مهندس بزرگداشت همه مهندسینی است که سختی‌ها و مشقت‌های رسیدن به این جایگاه را لمس کرده‌اند؛ مهندسی درواقع علم خدا در طبیعت است؛ فقط یک مهندس است که به قدرت خداوند از این زاویه نگاه می‌کند؛ تنها یک مهندس است که به همه‌چیز از زاویه علت و معلول نگاه می‌کند؛ در نگاه یک مهندس هیچ‌چیز نمی‌تواند خارج از منطق و نظم اتفاق بیفتد؛ یک مهندس از زاویه دیگری جهان را می‌بیند… این روز را به تمام مهندسان زحمتکش تبریک می‌گویم.

تفاوت بارز پزشکان و مهندسین در این است که: پزشکان در اول کار، از شما امضا می‌گیرند که هیچ مسئولیتی ندارند ولی مهندسین، در اول کار، به شما امضا می‌دهند که همه مسئولیت‌ها را می‌پذیرند… روز مهندس مبارک.

جملات زیبای روز مهندس مبارک

راز یک زندگی زیبا در این است که امروز با خدا گام برداری و برای فردا به او اعتماد کنی… مهندس، روزت مبارک.

به تمام کسانی که مهندسی را درک کردند، به تمام کسانی که پلی ساختند از انتهای بن بست کوچه ی رفاه تا بیکران، به تمام کسانی که خود را شبانه روز وقف کردند تا همگان شبانه روزی روشن داشته باشند، به تمام کسانی که لذتش را فهمیدند، نه آنان که تنها به نامش خوانده شدند: مهندس روزت مبارک.

آینده دنیا در دستان سیاست‌مداران نیست؛ در دست سلاح، موشک، تفنگ و زور هم نیست؛ آینده دنیا در دستان مهندسان است... روز مهندس مبارک.

آینده دنیا در دستان سیاست‌مداران نیست؛ در دست سلاح، موشک، تفنگ و زور هم نیست؛ آینده دنیا در دستان مهندسان است… روز مهندس مبارک.

متن کوتاه مهندس روزت مبارک

دنیای بدون مهندس، مانند زندگی یک گیاه بدون نور خورشید و ضربان قلب بدون خون در بدن خواهد بود؛ مهندسین از جامعه جدایی ناپذیرند و از این رو استحقاق آن را دارند که به خاطر کار‌هایی که انجام می‌دهند، شناخته شوند… روز مهندسین مبارک.

رشته ی مهندسی ذهن انسان را تحریک می کند تا یک سازنده باشد؛ امیدوارم زندگی خود را نیز به زیباترین شکل بسازید… روز مهندس مبارک باد.

بالاترین سطح عملکرد مخصوص آدم‌هایی است که متمرکز، خلاق و فکور هستند؛ کسانی که می‌دانند هر مشکل را یک فرصت ببینند… روز مهندس مبارک.

خالق بزرگ خلاقیت به ما اعطا کرده است؛ پیشکش ما نیز به او به کار بردن آن خلاقیت است… روز مهندس بر شما مبارک.

متن برای تبریک روز مهندس

من کوشش خواهم کرد سرمایه‌های هستی چون ماده انرژی محیط‌زیست و نیروی کار را سرمایه‌های تمام بشر بدانم و در حفظ و کاربرد درست و بهسازی آن‌ها کوشش نمایم (بخشی از سوگندنامه مهندسین)… روز مهندس مبارک.

می‌توانی پزشک باشی و زندگی‌ها را نجات دهی‌؛ می‌توانی حقوق‌دان باشی و از حق بگویی؛ می‌توانی سرباز باشی و از زندگی بسیاری دفاع کنی و می‌توانی مهندس باشی و همه این کارها را باهم انجام دهی… روز مهندس مبارک.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *