جملات زیبای تبریک روز پاسدار (+30 متن کوتاه روز پاسدار مبارک)

پیام های تبریک روز پاسدار

در این مطلب از وب سایت نیکند، جملات و متن های زیبای تبریک روز پاسدار را آماده کرده ایم که امیدواریم با ارسال آنها برای عزیزان خود، دل آنها را شاد کنید.

روزتان، یادآور پرچم فتحی‌ست که با پیراهن خونین حسین در کربلا برافراشته شد و امروز به شما رسید تا همیشه اولین داوطلب برای فرشته شدن و پریدن باشید. پاسدار، یعنی آن که در ناگهانی از حادثه، همواره لبیک‌گوی فرمان «حی علی خیرالعمل» است؛ زیرا در مسیر عشق، تنها عمل است که ایمان را گواهی می‌دهد. روز پاسدار مبارک.

صاحب جام بلایای عظیمش خوانند / پنجمین دشمن شیطان رجیمش خوانند / غم عشق است که آتش زده بر بنیادم / تا که در راه محبت بدهد بر بادم / من ملک بودم و فردوس نه آمد یادم / که من از روز ازل اهل حسین آبادم… روز پاسدار بر شما مبارک.

جملات تبریک روز پاسدار

شهادت، معبری است که از مسیر تو آغاز می‌شود؛ با تو همراه است و به تو می‌رسد؛ بیهوده نیست نقش پلنگ لباس تو، آن هنگام که روحی رشید را چون تو دربرمی‌گیرد؛ زیرا رشادت، برازنده شهادت است و رساندن پرچم قیام حسین به انقلاب مهدی (عج)، رسالتی است که شایستگی شما بر دوش تان نهاده است. طلوع سپیده نام تان در موسم میلاد فرزند علی (ع) چه زیباست… روز پاسدار بر شما مبارک.

پاسداری، یک رسالت است و هدف آن حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی در ایران و همچنین پاسداری واقعی، قیام خونین کربلا در صدر اسلام به رهبری آقا ابا عبدالحسین (ع) و زنده نگهداشتن ارزش‌های اسلامی است… روز پاسدار مبارک.

روز میلاد امام حسین (ع)، مجالی است برای پاسداری نام پاسدار؛ این دلیر مردان روزگار و اسوه‌های ایثار؛ درود بر شما مالک اشترها و ابوذر های زمان که مصداق حرّیت اباعبدالله اید... روز پاسدار بر شما مبارک.

روز میلاد امام حسین (ع)، مجالی است برای پاسداری نام پاسدار؛ این دلیر مردان روزگار و اسوه‌های ایثار؛ درود بر شما مالک اشترها و ابوذر های زمان که مصداق حرّیت اباعبدالله اید… روز پاسدار بر شما مبارک.

خدمت به امام صادقانه بوده ست / ایثار همیشه عاشقانه بوده ست / در پاسخ توطئه و سرکوب عدو / اقدام سپاه قاطعانه بوده ست… روز پاسدار مبارک.

متن کوتاه روز پاسدار

هر جا که تشنه باشد می‌بارد این باران / دنیا به کامشان باد این جعفرِ طیّاران / سربند یا حسین (ع) و تمام تن سرسبز / چون لاله‌های سرخ‌اند این خیل پاسداران… فرا رسیدن روز پاسدار بر پرچم داران حسینی مبارک‌.

الا ای پاسدار انقلاب کشور عشق / نام نیکویت همیشه ثبت، اندر دفتر عشق / تو کردی اقتدا در عزت و ایثار به آن کَس / که هستی‌اش فدا بنمود و گردید مظهر عشق… روز پاسدار بر شما اسوه ایثار مبارک.

آتشفشان غیرت تان، چراغ و روشنایی مرزهایی است که جز گام‌های آشنایتان، بیگانه‌ای را به خود نخواهد دید؛ که نقطه اشتراک شما با حسین، آزادگی است… روز پاسدار بر شما مبارک.

روز پاسدار، یادآور عزم غرور آفرین فهمیده‌های مکتب و اندیشه حسین (ع) است… روز پاسدار مبارک.

پاسدار یعنی روئیدن، بالیدن و مردانه مردن در مکتب حسین (ع)… روز پاسدار بر همسر عزیزم مبارک‌.

گفتن از شما، گفتن از عروج، خدا و پرواز است. آن هنگام که در آغوش خطر، برای خفتن چشم‌های امن دیگران، تن به آتش می‌دهید… روز پاسدار بر شما مبارک.

جمله زیبا برای تبریک روز پاسدار

خجسته باد روز پاسدار، روز آنان که با پروانه حضورشان به دور شمع میهن، غیرتی حسینی را از کربلا تا قلّه‌های دماوند به دوش می‌کشند. روز پاسدار بر شما مبارک.

اگر نبود سپاهی سرم نبود یقین / نشانی از حرم سرورم نبود یقین / تمام خاک وطن زیر پای دشمن بود / به یک هجوم عدو کشورم نبود یقین… روز پاسدار مبارک.

پاسدار یعنی کسی که کار کند، بجنگد و خسته نشود... روز پاسدار مبارک.

پاسدار یعنی کسی که کار کند، بجنگد و خسته نشود… روز پاسدار مبارک.

گرامی باد روز پاسدار بر آنان که از جنس شهیدان و هم پیمان با حسین (ع) و از نسل فصل سرخ استقامت‌اند… روز پاسدار مبارک.

مردان ولایت‌اند ذوب و حل عشق / مانند جواهرند در وَل وَل عشق / در صحنه اگر حضور لازم باشد / یل های سپاه در صف اول عشق… روز پاسدار مبارک.

متن تبریک روز پاسدار

شیطان ز صدای زیروبم می‌ترسد / از نسل مدافع حرم می‌ترسد / مانند نتانیاهو و آل سعود / از نام خلیج فارس هم می‌ترسد… روز پاسدار مبارک.

گرامی باد روز پاسدار، این سروهای سرافراز وادی عشق، این آیه‌های پرشکوه رزم و ایثار… روز پاسدار مبارک.

نیروی سترگ عشق و ایمان شده است / چون حافظ خاک پاک ایران شده است / از برکت انقلاب اسلامی ما / تأسیس سپاه پاسداران شده است… روز پاسدار مبارک.

گرامی باد روز پاسدار! باطن پاک چشمه‌سار و تمثیل کرامت بهار؛ نگاه حسین (ع) بدرقه راه تان…

گرامی باد روز پاسدار بر سربازان اسلام که با پرچم داری آرمان‌های اباعبدالله (ع) تفسیرگر راه حسین‌اند. روز پاسدار مبارک.

جملات روز پاسدار مبارک

ما پای سپاه عشق هستیم همه / دلداده راه عشق هستیم همه / تا کور شود هر آنکه نتواند دید / ما پشت و پناه عشق هستیم همه… روز پاسدار بر شما مبارک.

روز پاسدار، این یادگاران سال‌های آتش و عشق و ایمان بر شما مبارک.

از سَر گذشتن، سَرگذشتِ ماست... روز پاسدار بر شما مبارک.

از سَر گذشتن، سَرگذشتِ ماست… روز پاسدار بر شما مبارک.

پاسداران آگاهانه انتخاب می‌کنند؛ شجاعانه می‌جنگند؛ غریبانه زندگی می‌کنند و مظلومانه شهید می‌شوند… روز پاسدار بر شما مبارک.

پاسدار، دستِ همیشه همراه انقلاب است که توان رزمی او، برگرفته از نیروهای درونی انسان است… روز پاسدار بر شما دوست عزیزم مبارک.

متن روز پاسدار مبارک

چون بیشه عشق جای جولان باشد / غرش بشنو! شیر فراوان باشد / این نعمت امنیت در ایران بزرگ / مدیون سپاه پاسداران باشد… روز پاسدار مبارک.

در قصه عشق بهترین خاکی‌ها / تصویرگر تمام افلاکی‌ها / مردان سپاه، آیت آینه اند / سرشار صداقت اند در پاکی‌ها… روز پاسدار مبارک.

پاسدار، اصیل‌ترین درخت انقلاب است که ریشه در فلسفه قیام حسین (ع) دارد… روز پاسدار بر پدر عزیز و نازنینم مبارک.

پاسدار یعنی پاسداری کردن از خون شهدا و پاسداری از انقلاب اسلامی و گام برداشتن در راه حق و پیروی از خط رهبری و حامی مظلومان… روز پاسدار مبارک.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *