جملات زیبای تبریک روز داروساز (+30 متن کوتاه روز داروساز مبارک)

پیام های تبریک روز بزرگداشت محمدبن زکریای رازی

در این مطلب از وب سایت نیکند، جملات و متن های زیبای روز بزرگداشت محمدبن زکریای رازی و روز داروساز را آماده کرده ایم که امیدواریم با ارسال آنها برای داروساز عزیز خود، لبخند زیبایی را بر لبانش بنشانید.

بزرگداشت میلاد دانشمند بزرگ ایرانی یادآوری است برای ما تا بدانیم که آدم های بزرگ هیچ گاه از یاد نمی روند و به انتها نمی رسند… روز داروساز و میلاد زکریای رازی بر تو داروساز پر تلاش مبارک.

می نویسم به پاس تمام لحظاتی که صادقانه و مهربانانه خادم مردم سرزمینت بودی؛ به شکرانه تمام گره هایی که باز کردی… روز داروساز مبارک.

تبریک روز داروساز

آنگاه که دردمندی سلامت خود را باز یابد، آنگاه که دستی به نشان شکر به آسمان بلند شود، ملائک تو را می ستایند. روز داروساز بر تو عزیز دل مبارک باد.

با سلام و تشکر فراوان از تعهد و اخلاصتان، امیدواریم ستاره‌ زندگی و اختر دانش تان پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد و همواره دعای بندگان بدرقه راه شما باشد. روز داروساز بر شما گرامی باد.

داروساز با شوق و رنج می‌آموزد تا رنج انسان را با دارویی شفابخش به شوق و آرامش برساند. روزت مبارک داروساز شفابخش.

داروساز با شوق و رنج می‌آموزد تا رنج انسان را با دارویی شفابخش به شوق و آرامش برساند. روزت مبارک داروساز شفابخش.

متن تبریک روز داروساز

با تبریک این روز بزرگ به همه‌ محققان و اندیشمندان حوزه سلامت، استواری همیشگی اندیشه و گام‌هایتان را از محضر پروردگار توانا خواستاریم. روز داروسازی مبارک.

داروسازی علمی فوق‌العاده، برای نجات زندگی و راحتی تن و روان است و این مهم فقط با تلاش دانشمندان داروساز میسر است که بر تجارب پیشینیان بنا شده و با علوم جدید آمیخته و برای سلامت آدمیان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. داروساز بزرگوار روزت مبارک.

یادمان نرود دردمندان را چون چشمان مان گرامی بداریم؛ که رازی این دانش را به بهای چشم ‌هایش به ما رسانده است. روز داروسازی مبارک.

وقتی اشک وجود دارد، شما شانه‌ای برای تسکین هستید؛ وقتی درد وجود دارد، شما درمانگر هستید؛ وقتی مصیبت و غم وجود دارد، شما امید هستید. روز داروساز فرخنده باد.

روز میلاد زکریای رازی، دانشمند شهیر ایرانی که اعتبار نامش همواره یادآور تلاش‌ ها و تحقیقات خستگی ‌ناپذیر است، بر تمام مردان و زنان داروساز مبارک باد.

داروساز توانمند و تلاشگر مجرب! پنجم شهریور، روز بزرگداشت زکریای رازی و روز داروسازی را به شما دوست و همکار ارجمند تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه یزدان پاک، خواهانم.

جملات کوتاه روز داروساز مبارک

با سلام و تشکر فراوان از تلاش ‌های شما در عرصه نجات جان انسان ‌ها و با آرزوی سلامتی و موفقیت ‌های روزافزون. روز داروساز مبارک.

داروسازی حرفه‌ای در زمینه سلامت است که علوم بهداشت را با علم شیمی پیوند می‌دهد؛ حرفه‌ای که نبودش سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد. روز داروساز بر تمامی داروسازان مبارک.

داروسازی سزاوار تکریم و قدر است که بسی گرانقدر است؛ با افتخار ارزش علمی و انسانی ‌اش را پاس می‌داریم. روز داروساز مبارک.

شاید هیچکس به اندازه بیماری که بعد از خوردن یک داروی مؤثر شاهد تسکین دردهایش است، قدر شما را نشناسد. قدردان زحمات شما هستیم. روزتان مبارک.

شاید هیچکس به اندازه بیماری که بعد از خوردن یک داروی مؤثر شاهد تسکین دردهایش است، قدر شما را نشناسد. قدردان زحمات شما هستیم. روزتان مبارک.

درود بر انسان‌های پاک سرزمینم! بهترین‌ها نصیب شما باد که از لحظه‌های عمرتان برای بهتر شدن مردمان سرزمین ایران تلاش می‌کنید. داروسازان عزیز روزتان مبارک.

داروساز عزیز، بی شک توان بالا و عزم و اراده پولادین تو، تلاشی است ستودنی برای پیشرفت و ترقی این مرز و بوم. روز ولادت حکیم زکریای رازی و روز داروساز بر تو مبارک.

با خرد بدانچه ما را برتر می سازد و زندگی ما را شیرین و گوارا می کند، به خواسته ها و آرزو های خود می رسیم؛ پزشکی با همه سود هایی که برای تن دارد و تمام فنون دیگری که به آن فایده می رساند، در پرتو خرد حاصل آمده است. روز داروساز بر تو خردورز عزیز این عرصه مبارک باد.

متن تبریک روز داروساز

بزرگداشت این روز بزرگ، بهانه ایست که به یادمان آورد هنوز هم در این سرزمین هستند بزرگ مردان و زنان محققی که دمی از تلاش دست نمی‌کشند. روز داروساز بر شما گرامی باد.

داروسازان ارجمند! بی شک توان بالا و عزم و اراده پولادین شما، تلاشی است ستودنی برای پیشرفت و ترقی این مرز و بوم عزیز. روز ولادت حکیم زکریای رازی و روز داروساز بر شما مبارک.

به قول مولانا “گفت پیغمبر که یزدان مجید / از پی هر درد درمان آفرید”، مسلماً برای هر درد، دوایی در دنیا قرار داده شده است. به امید روزی که داروسازان در کل دنیا به کشف نوشدارو و اکسیر درمان تمام بیماری‌ها پی ببرند. روز داروساز مبارک.

پنجم شهریور، فرصت مناسبی برای یاد‌آوری و تجلیل از نقش مهم و تعیین‌ کننده جامعه داروسازان در چرخه نظام تأمین سلامت و بهداشت و درمان کشور است. روز ولادت حکیم زکریای رازی و روز داروساز بر شما مبارک.

گرچه بهانه اولیه نامگذاری روز داروساز، تقارن آن با زادروز داروساز، پزشک و حکیم نامدار مسلمان ایرانی محمد بن زکریای رازی است، اما ناگفته پیدا است که اختصاص این روز به این عنوان، به نوعی ارج گذاشتن به جایگاه داروساز در نظام سلامت و تاکید بر نقش مهم و بی بدیلی است که داروسازان در حفظ و بازیابی گرامی‌ترین وجه وجود آدمی یعنی سلامت ایفا می‌کنند. روز داروساز بر تو گرامی باد.

زکریای رازی نامیست که همواره الهام بخش پژوهشگران و دانشمندان در سراسر جهان است؛ به واسطه داشتن چنین اندیشمندانی در این سرزمین به خود می ‌بالیم و زاد روز میلادش را گرامی می ‌داریم. روز داروساز بر شما مبارک.

مادامی که تلخی زندگی دیگران را شیرین می ‌کنی، بدان که زندگی می ‌کنی. روز داروساز گرامی باد.

مادامی که تلخی زندگی دیگران را شیرین می ‌کنی، بدان که زندگی می ‌کنی. روز داروساز گرامی باد.

داروساز مجرب و اندیشمند! روز ۵ شهریور، روز بزرگداشت زکریای رازی و روز دارو سازی بر تمام مردان و زنان داروساز پرتلاش و محقق مبارک باد. در پناه حضرت حکیم پایدار و برقرار باشید و در دل همگان ماندگار. توفیق رفیق راه تان باد.

پنجم شهریور، زادروز زکریای رازی، روز داروساز و روز کیمیا پیشگانی که همواره تلخی را به شیرینی مداوم تبدیل می‌کنند، مبارک باد.

متن زیبا برای روز داروساز

پنجم شهریور، روز داروساز، بر ایثارگران عرصه سلامت، همانان که رفاه و آسایش خود و خانواده خود را فدای سلامت و آرامش هم نوع خود می کنند بر شما مبارک.

با سلام و عرض تبریک به مناسبت روز داروساز و به امید آنکه در سایه‌ الطاف الهی و تلاش مجدانه‌ شما، به زودی از واردات دارو‌های خارجی بی‌نیاز شویم. به امید آن روز و با بهترین آرزو‌ها.

خودش شرافت دارد و شغلش شریف، خودش خوش نام ترین است و شغلش گمنام ترین. روز داروساز مبارک.

آن روز که یزدان پاک از سر رحمت، شفا را در انبان لایزالی خود نگاه داشت، به رحمت تو را به میر آبی نهر دوا برگزید. آی آن‌که وقت را در وقف داروسازی می‌سازی، ای آن‌که دوا را در راستای شفا می‌خواهی، روزت مبارک.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *