جملات زیبای تبریک روز دندانپزشک (متن کوتاه + عکس نوشته)

متن های تبریک برای دکتر دندانپزشک

در این مطلب از وب سایت نیکند، جملات و متن های زیبای تبریک روز دندانپزشک زیبایی را آماده کرده ایم که امیدواریم با ارسال آنها برای دندانپزشک خود، باعث خوشحالی و انتقال یک حس خوب باشید.

ای شما دندانپزشکان روزتان فرخنده باد / آفتاب پر فروغ علم تان تابنده باد / تا شعاع مهرتان باشد به دنیا ماندگار / دولت سلم و صفاتان تا ابد پاینده باد

حضورت اشارتی ست پیامبرانه، شاید دردمندی به دستان تو دخیل بسته باشد. دستان تان شفا بخش… روزتان مبارک…

متن و عکس نوشته تبریک روز دندانپزشک

روز دندانپزشک بر معماران طرح لبخند گرامی باد...

روز دندانپزشک بر معماران طرح لبخند گرامی باد…

با دلی آکنده از احترام و سپاس، فرا رسیدن بیست و سوم فروردین ماه، روز دندانپزشکی را به شما صمیمانه تبریک عرض می نماییم و برای شما دندانپزشک محترم اعتلای مقام و علو منزلت آرزو می نمایم. امیدواریم ستاره زندگی و اختر دانش تان، پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد.

جملات زیبای تبریک روز دندانپزشک

روز دندانپزشک را به همه دندانپزشکان عزیز که به همنوعانشان سلامت دهان و دندان را ارمغان می دهند، از صمیم قلب تبریک می گویم.

زیباترین خط منحنی دنیا لبخندیست که بی اراده روی لب های بیمارانت نقش می بندد و تو هستی که آن را خلق کرده ای. عزیزم، روز دندانپزشک بر تو مبارک باد.

دندانپزشک نازنین! تا وقتی که درد دیگران را تسکین می دهی و تلخی زندگی دیگران را شیرین می کنی، بدان که زندگی می کنی. روزت مبارک.

ممنون که لبخند را بر لب هایم برگرداندی و درد را برطرف کردی. روز دندانپزشک مبارک...

ممنون که لبخند را بر لب هایم برگرداندی و درد را برطرف کردی. روز دندانپزشک مبارک…

مردم ارزش واقعی تو رو تا زمانی که دندون درد به سراغشون نیاد، نمی دونن! روزت مبارک.

هرآنکس که دندان دهد، جان دهد. روزتان مبارک…

متن تبریک روز دندانپزشک

اهمیت نقش سلامت دهان و دندان در حفظ سلامتی و جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری‌ها بر کسی پوشیده نیست. دندانپزشکان بعنوان یکی از اعضای تیم سلامت؛ با توجه به خدماتی که در راستای درمان بیماری‌های دهان و دندان، ارتقای سطح سلامت، پیشگیری و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه ارائه می‌دهند، نقش بسیار مهم و قابل توجهی در نظام سلامت و ارتقای کیفیت زندگی افراد جامعه ایفا می‌کنند. ۲۳ فروردین ماه، روز دندانپزشک را به جامعه دندانپزشکی و همه دانشجویان این رشته تبریک عرض می‌کنیم.

دستانی که شفا می بخشند، مقدس تر از لب هایی هستند که دعا می خوانند. روز دندان ‍پزشک مبارک.

هر دندان در بدن انسان با ارزش تر از الماس است؛ دندانپزشک عزیزم! روزت مبارک.

هر دندان در بدن انسان با ارزش تر از الماس است؛ دندانپزشک عزیزم! روزت مبارک.

دندانپزشک عزیزم! از اینکه مرا از درد و رنج رها ساختید و دوباره لبخند شادی را به صورتم برگرداندید، از شما بی نهایت متشکرم. روز دندان پزشک مبارک.

جملات روز دندانپزشک مبارک

لبخند زیبا، دندان های درخشان، قلب شاد و آرامش روان چیز هایی هستند که دندانپزشک به افراد جامعه هدیه می دهد. روز دندانپزشک مبارک.

زندگی بهتر با یک لبخند زیبا آغاز می‌شود چون همه سزاوار لبخند هستند. مراقبت شما از لبخند زیبای دیگران در حرفه دندانپزشکی برای افرادی که دوست دارند لبخند بزنند، قابل ستایش است. از تو سپاسگزاریم بخاطر لذت بردن از زیبایی یک لبخند سالم و برای یک عمر لبخند که هدیه دستان توانمند تو به انسان‌هاست. تبریک خالصانه روز دندانپزشک را همراه با زیباترین لبخندها به شما عزیز دوست‌داشتنی پیشکش می‌کنم.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *