متن کوتاه تبریک روز دختر (عکس نوشته و جمله زیبای روز دختر مبارک)

متن های تبریک برای ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها

در این مطلب از وب سایت نیکند، جملات و متن های زیبای تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر زیبایی را آماده کرده ایم که امیدواریم با ارسال آنها برای عزیزان خود، باعث خوشحالی و انتقال یک حس خوب باشید.

سبزترین بهار من آن زمان است که گل خنده‌های‌ معصومانه تو در خانه دلم شکوفا می شوند… دخترم روزت مبارک.

زیبایی دلت رابه رخ آسمان می کشم تا کمتر به مهتابش بنازد… تولد حضرت معصومه و روز دختر مبارک!

دختران، آیینه تمام نمای لطافت و احساسند؛ مراقب باشیم این آیینه‌هاي‌ پاک، زنگار نگیرند… روز دختر مبارک.

متن کوتاه تبریک روز دختر

در آن روز که فرشتگان از عشق سرشار بودند و از روی عشق پایکوبی می کردند، دانستم تو ای نازنین، پای بر زمین خاکی عالم نهاده ای؛ پس برای خوش آمد گویی، بهترین گل آدم و عالم را به تو هدیه دادم و آن قلب کوچک و بی ریای من بود… دخترم روزت مبارک.

دختران، نغمه شورانگیز آفرینشند و جهان، مهربانی اش را از نگاه روشن آنان وام می گیرد... روز دختر مبارک.

دختران، نغمه شورانگیز آفرینشند و جهان، مهربانی اش را از نگاه روشن آنان وام می گیرد… روز دختر مبارک.

دخترم! تو را می‌سپارم به معصومیت بانویی که روز تولد او به نام توست… روزت مبارک.

ای بهار آرزوی نسل فردا، دخترم / ای فروغ عشق از روی تو پیدا، دخترم / چشم وگوش خویش را بگشا کز راه حسد / نشکند آیینه ات را چشم دنیا، دخترم… دختر عزیزم روزت مبارک.

متن زیبا برای تبریک روز دختر

دخترم! شعاع چشمانت وقتی با عشق نگاهم می کنی، آسمان قلبم را ستاره باران می کند… روزت مبارک.

روز دختران، مقارن با فرارسیدن سال روز ولادت الگوی ولایت پذیری و ایمان، اسوه تقوا و بینش، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام، بر دوشیزگان حقیقت جو و باایمان فرخنده باد…

دختر در کودکی در های برکت را به روی پدرش می گشاید؛ در جوانی دین شوهرش را کامل می کند و هنگامی که مادر می شود، بهشت زیر پای اوست… قدرش را بدانیم. روز دختر مبارک.

تو را دختر خانوم می نامند! مضمونی که جذابیتش نفس‌گیر است؛ دنیای دخترانه تو نه با شمع و عروسک معنا پیدا می کند و نه با اشک و افسون؛ اما تمام اینها را هم در برمی‌گیرد؛ تو نه ضعیفی و نه ناتوان؛ چرا که خداوند تو را بدون خشونت و زورِ بازو می‌پسندد… روز دختر مبارک.

متن روز دختر مبارک

با تو بودن زندگی را برایم ستودنی می کند؛ به همین خاطر ستایشت می کنم… دخترم روزت مبارک.

دختران فرشتگانی هستند از آسمان، برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان… روز دختر مبارک.

دخترم! به یاد داشته باش آن قدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید؛ به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد… روزت مبارک.

دختر یعنی خنده نور خورشید در ابتدای صبح، از پشت چند تکه ابر بر زمین؛ برکت زمین حاصل وجود دختران شاد و خوشحال است؛ زیرا هر دانه که در بهار از زمین سر بر می کند، تنها به شوق دیدار صورت دختران زمین شوق روییدن دارد... برکت زندگی ام روزت مبارک.

دختر یعنی خنده نور خورشید در ابتدای صبح، از پشت چند تکه ابر بر زمین؛ برکت زمین حاصل وجود دختران شاد و خوشحال است؛ زیرا هر دانه که در بهار از زمین سر بر می کند، تنها به شوق دیدار صورت دختران زمین شوق روییدن دارد… برکت زندگی ام روزت مبارک.

دختر یعنی بهانه‌ ای برای زندگی… روزت مبارک بهانه زندگی مامان و بابا.

عمه اطهر امام جواد / خواهر طاهر امام رضاست / رحمت کردگار بر حرمش / دائما نازل از طریق سماست… میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر مبارک.

بهترین متن های تبریک روز دختر

من در اندام تو یک خرمن گل می بینم؛ گل گیسو، گل لب ها، گل لبخند شباب… من به چشمان تو گل های فراوان دیدم؛ گل عفت، گل صد رنگ امید، گل فردای بزرگ، گل فردای سپید… دختر قشنگم روزت مبارک.

برای دختر گلم یه آسمون عشق میارم / برای ناز اون چشاش سخاوت هدیه میارم/ یک دل پر امید و مهر، ترانه ساز غصه ها / هدیه من به دخترم، همون غریب بی ریا… روزت مبارک دختر عزیزم…

جانِ جانانم! از توصیف احساسم به تو درمانده ام! تمام واژه های دنیا در بیان زیبایی و معصومیتت حقیرند؛ تپش های قلبم گواهی عشقم به توست نازنین دخترِ من… روزت مبارک.

تو ببین، وحشی چشمان توام دختر خوب / که چنین بی سر و سامان توأم دختر خوب / خوش ترین خاطره در خلوت خونین خیال / خواب لبخند و پری خوان توأم دختر خوب… روز دختر مبارک.

خوب ترینم دخترم! آمدنت آغاز عاشقانه های من شد؛ خانه ام با نور تو روشن شد و رونق گرفت؛ روزت مبارک عزیز بابا…

خداوند لبخند زد، دختر آفریده شد… لبخند خدا روزت مبارک.

روز دختر مبارک

دخترم! زمستانم با تو بهار است؛ تو امید فردا های منی؛ محرم راز منی؛ تک گل باغِ منی؛ دردانه منی و من از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم… روزت مبارک هستی مادر.

من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم / میان این همه ی گل‌هاي‌ عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم... روز دختر مبارک.

من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم / میان این همه ی گل‌هاي‌ عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم… روز دختر مبارک.

میشه اسم پاکتو رو دل خدا نوشت / میشه با تو پر کشید توی راه سرنوشت / میشه با عطر تنت تا خود خدا رسید / میشه چشم نازتو رو تن گلها کشید… روز دختر مبارک.

دختر نازم! هر صبح که نگاهم به نگاهت می افتد، می بینم بزرگتر شده ای؛ درست مثل عشقم به تو و این خلاصه ایست از عاشقانه های مادر و دختر… دخترم روزت مبارک.

تبریک روز دختر

دختر زیبای من! همیشه به یاد داشته باش که تو جسور، توانمند و زیبایی و قادر به انجام هرکاری که دلت بخواهد هستی… روزت مبارک.

تمام عروسک‌های دنیا تا همیشه یتیم می‌ماندند، اگر خدا دختر را نمی‌‌آفرید… روزت مبارک.

داشتن یک دختر، بی شک بهترین چیزی است که ممکن است برایت رخ بدهد؛ چرا که قلبت را سرشار از جادو و عشق می کند… روز دختر مبارک.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *