جملات کوتاه تبریک عید فطر (+عکس نوشته زیبای عید فطر مبارک )

متن های تبریک برای عید سعید فطر

در این مطلب از وب سایت نیکند، جملات و متن های زیبای تبریک عید سعید فطر زیبایی را آماده کرده ایم که امیدواریم با ارسال آنها برای عزیزان خود، شادی و شعف خاصی را به آنها تقدیم کنید.

خدایا، خروج از ماه مبارک را برای ما، مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده… عید فطر بر شما مبارک باد.

امضا نشود کتاب ما، تا از یار خبر نیاید امشب / این سی شب و روز ما نه ارزد، تا او به نظر نیاید امشب… به امید ظهور مولایمان… عید فطر مبارک.

جملات تبریک عید فطر

هزاران آفرین بر جانت ای ماه / روان عاشقان قربانت ای ماه / مبارک باد ماه عشق بازان / که بنشینند در ایوانت ای ماه / مبارک باد عید روزه داران / نکویان جهان مهمانت ای ماه… عید سعید فطر مبارک باد.

عید فطر است و دلم غرق تماشاست / یاد آن ماه عزیزی که به حق اوج تمناست / سائل درگه عشقم که امید است بر آن / هر چه طالب شوم از او همان لحظه مهیاست… عید فطر مبارک.

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت / صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت... عید سعید فطر مبارک باد.

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت / صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت… عید سعید فطر مبارک باد.

دلها همه بهاران شد از شمیم باران / مه رخ نموده امشب در عید روزه داران / هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران / شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران… عید سعید فطر مبارک.

متن کوتاه عید فطر مبارک

فرصت توبه گذشت و گریه می بارم هنوز / حسرت اوقات غفلت را به دل دارم هنوز / بعد از آن شبهای بهتر از تمام سال ها / در مسیر بندگی ای وای کم کارم هنوز… عیدتون مبارک.

حلول ماه عید و شادی مسلمین است / پایان ماه روزه، برای صائمین است / نشاط و افتخار و شادی و سربلندی / از محک الهی برای مؤمنین است… عید فطر مبارک باد.

رمضان رفت و دلم حس غریبی دارد / چند روزی است از این سفره نصیبی دارد / عید فطر آمد و صد شکر اجل مهلت داد / ثانیه ثانیه اش شور عجیبی دارد… عید فطر مبارک.

فطر آمد و فطریه ما چه شد یا رب / فطریه ما دیدن روی منجی است یا رب… عید فطر بر شما مبارک…

عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس بر میهمانان حضرت حق مبارک باد…

مبارک باد عید روزه داران / به خیل مسلمین و جمله یاران / هلال ماه شوال است پیدا / شده هنگام فطر روزگاران

جملات زیبای تبریک عید فطر

خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماهه خود را در رمضان از این به بعد هم حفظ کنیم. حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد.

صدای پای عید فطر می آید؛ دل بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه مبارک رمضان بلا تکلیف است؛ نمی داند از آمدن آن شاد باشد یا از رفتن این محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست؛ چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. عیدتون مبارک.

رمضان رفت، ولی کاش صفایش نرود / سحر و جوشن و قرآن و دعایش نرود / کاشکی پر شده باشد دلم از نور سحر / همره روزه و افطار، ثوابش نرود... عید شما مبارک.

رمضان رفت، ولی کاش صفایش نرود / سحر و جوشن و قرآن و دعایش نرود / کاشکی پر شده باشد دلم از نور سحر / همره روزه و افطار، ثوابش نرود… عید شما مبارک.

بگذشت مه روزه و عید آمد و عید آمد / بگذشت شب هجران معشوق پدید آمد / آن صبح چو صادق شد عذرای تو وامق شد / معشوق تو عاشق شد شیخ تو مرید آمد… عید فطر مبارک.

خوش بر کسی که سفره نشین خدا بود / از هرچه غیر خواسته ی او گر، جدا بود / درب کلاس درس خدا چون گشوده شد / خوش بر مطلبی که قبول انتها بود… عید شما مبارک.

متن عید فطر مبارک

عید فطر عید پایان یافتن رمضان نیست، عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است؛ چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می‌شود؛ عید فطر، روز چیدن میوه‌های شاداب استجابت مبارک باد.

امروز نجوای رستگاری بر لب‌هاست؛ سقف آسمان، کوتاه‌تر از پیش است؛ میهمانان جبروت، شکوهِ خداوند را حس می‌کنند؛ عید است؛ عید انفاق و عشق… عید فطر فرخنده باد.

قدر بشناسید یاران آخرین پیمانه را / ساقی امشب می کند تعطیل این میخانه را / گو به مهمانان که مهمانی به آخر می رسد / خورده یا ناخورده باید ترک کرد میخانه را… عید فطر گرامی باد.

کم کم غروب ماه خدا دیده می‌شود / صد حیف ازین بساط که برچیده می‌شود / در این بهار رحمت و غفران و مغفرت / خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می‌شود… عید شما مبارک.

این ماه ظهور است و ماه صیام است و ماه قیام است و ماه تمحیص که انسان باید یک ماه خود را پاک کند؛ از همه رجس ها و رجزها با والرجز فاهجر و مانند آن مانوس بشود. وقتی تطهیر کرد، شبیه فرشته شد، می تواند عید فطر داشته باشد. عیدتون مبارک.

جملات عید فطر مبارک

بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا؛ بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها؛ بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی؛ بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک… عید فطر گرامی و التماس دعا.

و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم؛ اللهم عجل لولیک الفرج… عید فطر فرخنده باد.

عکس نوشته تبریک عید فطر

گذشت ماه خدا و رسید عید صیام / به هر دو باد درود و به هر دو باد سلام / هزار شکر که عید صیام کرد، طلوع / هزار حیف که ماه صیام گشت، تمام... عید فطر و جشن طاعت بر ره یافتگان ضیافت الهی مبارک باد.

گذشت ماه خدا و رسید عید صیام / به هر دو باد درود و به هر دو باد سلام / هزار شکر که عید صیام کرد، طلوع / هزار حیف که ماه صیام گشت، تمام… عید فطر و جشن طاعت بر ره یافتگان ضیافت الهی مبارک باد.

عید فطر است و خدا عیدیِ جانانه دهد / بهرِ ما حضرت حق باده و پیمانه دهد / زان که سی شب ز غم و یادِ علی ضجه زدیم / از سرِ لطف به ما منصبِ شاهانه دهد… عید فطر مبارک.

برگ تحویل می‌کند رمضان / بار تودیع بر دل اخوان / یار نادیده سیر، زود برفت / دیر ننشست نازنین مهمان / ماه فرخنده روی برپیچید / و علیک السلام یا رمضان… عید فطر بر شما مبارک.

عید وصال است وصال خدا / محو شدن محو جمال خدا / خنده ی شادی به لب روزه‌دار / آتش حسرت به دل روزه‌خوار… عید سعید فطر مبارک باد!.

جمله کوتاه تبریک عید فطر

عید آمد و عید آمد با نقل و نبید آمد / رمضان مبارک رفت این فطر سعید آمد / دنیا شده یکسر گل هر گوشه پر از بلبل / هر خاک شده بستان چون نور امید آمد… عطر فطر مبارک.

نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد / باده خرم عید است که در ساغر شد / روز عید است ، سوی میکده آیید به شکر / که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد… عید سعید فطر بر شما مبارک.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *