جملات زیبای تبریک جشن کریسمس (+30 متن کوتاه سال نو میلادی مبارک)

پیام های تبریک تولد حضرت عیسی مسیح (ع)

در این مطلب از وب سایت نیکند، جملات و متن های زیبای تبریک تولد حضرت عیسی مسیح (ع) و جشن کریسمس را آماده کرده ایم که امیدواریم با ارسال آنها برای عزیزان خود، دل آن ها را شاد کنید.

امیدوارم این کریسمس تمامی ناراحتی هایتان بسوزاند و اشک هایتان را دفن کند، تا همیشه زندگی تان سرشاراز شادمانی و لذت باشد… کریسمس مبارک.

میلاد پیام آور توحید، صلح، مهربانی و سمبل صبر و شکیبایی مبارک باد.

امیدوارم که این کریسمس روشن و درخشان باشد و تمامی امیدها و آرزوهایتان به حقیقت بپیوندد و این شادی و خوشحالی را در طول سال احساس کنید. کریسمس مبارک.

جملات کوتاه کریسمس مبارک

امیدوارم بابانوئل به جای کادوی زیبا تقدیر زیبا برای تو هدیه بیاره؛ تقدیر خوب رو نمی تونی الان حس کنی اما در آینده می فهمی بهترین آرزو رو برات داشتم… کریسمس مبارک.

لذت در قلب کسانی که به معجزه ی کریسمس اعتقاد دارند بازتاب می کند؛ برای تو، تمام صلح، لذت و عشق این فصل رو آرزو می کنم... کریسمس مبارک.

لذت در قلب کسانی که به معجزه ی کریسمس اعتقاد دارند بازتاب می کند؛ برای تو، تمام صلح، لذت و عشق این فصل رو آرزو می کنم… کریسمس مبارک.

امیدوارم که تمام جادوی شیرین و دوست داشتنی کریسمس باعث خرسندی قلب تان شده و تمامی آرزوهایتان را برآروده کند. کریسمس مبارک.

متن تبریک سال نو میلادی

امیدوارم در سال پیش رو، نعمت و موهبت های الهی را یکی پس از دیگری دریافت کنید… کریسمس مبارک.

در این فصل، فرشتگان برای مان خبر خوب تولد عیسی مسیح را به ارمغان آورده اند که متولد شده تا ما را با لذت و خوشی بهشتی سرشار و مفتخر کند. کریسمس مبارک.

امیدوارم که خداوند برکت و لطف بی پایانی را در این سال برایتان سرریز کند روزهای فوق العاده ای داشته باشید و خاطرات خوبی را برای خودتان درست کنید. کریسمس مبارک.

جملات تبریک جشن کریسمس

آرزومندم که روح حقیقی کریسمس همواره در قلب تان بدرخشد و مسیرتان را روشن کند. کریسمس مبارک.

امیدوارم که روح عشق و امید، در این فصل، قلب و خانه هایمان را پر کند. کریسمس مبارک.

امیدوارم خداوند شما را با یک جشن دوست داشتنی و پرآرامش در این کریسمس و در طول کل سال مورد لطف و نعمت قرار بدهد. کریسمس مبارک.

یک عمر خوشبختی، یک عشق الهی، یک دنیا آروزی خوب، یک کریسمس شاد، برای تو دوست خوبم… کریسمس مبارک.

متن زیبای کریسمس

امیدوارم شادی، هدیه تو در کریسمس باشد و ایمان، امید و عشق، گنجینه ات در سال جدید… کریسمس مبارک.

چون به سخن نوبت عیسی رسید / عیب رها کرد و به معنی رسید / عیب کسان را منگر و احسان خویش / دیده فرو بر به گریبان خویش... کریسمس مبارک.

چون به سخن نوبت عیسی رسید / عیب رها کرد و به معنی رسید / عیب کسان را منگر و احسان خویش / دیده فرو بر به گریبان خویش… کریسمس مبارک.

خدا کنه که گنج ها و لحظات خوب امروز، خاطرات طلایی فردای تو را شکل دهند. برایت آرزوی خوبی، خوشبختی و عشق می کنم… کریسمس مبارک.

حتی اگر به اندازه کافی هم پول نداشته باشیم، در این کریسمس ما می توانیم عشق مان را با افراد محبومان به اشتراک بگذاریم و آنها را دلخوش و شادمان بکنیم.

جملات مخصوص تبریک کریسمس

چیزی که هیجان انگیزتر از باز کردن کادو است، گشودن درهای قلب مان است که قطعا از وجود احساسات زیبایی که در درونمان داریم شگفت زده خواهیم شد. کریسمس مبارک.

لحظه های هستی من از تو پر شده است؛ در تمام روز؛ در تمام شب؛ در تمام هفته؛ در تمام ماه و در تمام سالی که گذشت… کریسمس مبارک.

دنیا را برای تان شاد شاد و شادی را برای تان دنیا دنیا آرزومندم… کریسمس مبارک.

امیدوارم که کریسمس به ما اجازه بدهد که تمامی مشکلات را کنار بزنیم و از شر تلخی های زندگی مان خلاص شویم و یک زندگی پر از شادمانی، خوشحالی و عشق را با عزیزان مان داشته باشیم. کریسمس مبارک.

از خانه به خانه، قلب به قلب و از یک مکان به مکان دیگر، گرمی و لذت کریسمس برای ما نزدیک به یکدیگر بودن را به ارمغان می آورد. کریسمس مبارک.

متن برای کریسمس مبارک

امیدوارم که شادی و آرامش کریسمس در طول سال با شما همراه باشد؛ برای تان یک فصل پر از نعمت و برکت از بهشت بالاسرتان آرزو می کنم. کریسمس مبارک.

تو با بودنت در زندگی من باعث شدی که ستاره ها درخشان تر و روزهای زمستان گرم تر شوند. کریسمس مبارک عزیز ترین دنیای من.

ایمان همه چیز را ممکن می کند؛ امید باعث می شود همه چیز به راه بیفتد؛ عشق باعث می شود همه چیز زیبا به نظر برسد؛ امیدوارم هر سه را در فصل شادی و جشن داشته باشید... کریسمس مبارک.

ایمان همه چیز را ممکن می کند؛ امید باعث می شود همه چیز به راه بیفتد؛ عشق باعث می شود همه چیز زیبا به نظر برسد؛ امیدوارم هر سه را در فصل شادی و جشن داشته باشید… کریسمس مبارک.

کریسمس، فصل امید، عشق، برکت و لطف است؛ امیدوارم که نورهای الهی کریسمس در این فصل زندگی تان را درخشان و پرنور کنند… کریسمس مبارک.

از ته دلم برای تان آرزوی لطف الهی، سلامتی کامل، رفاه و طول عمر آرزو می کنم؛ امیدوارم از این شب زیبا نهایت لذت را ببرید… کریسمس مبارک.

جملات سال نو میلادی مبارک

به یه کریسمس سفید فکر می کنم! با هر کارتی که برای کریسمس آماده می کنم، آرزو می کنم که همه ی روزهات شاد و آفتابی باشن و امیدوارم که همه ی کریسمس هات سفید باشن. کریسمس مبارک.

شاید ما نتوانیم در روز کریسمس در کنار هم باشیم، اما قلب و روح من همیشه با تو خواهد بود… کریسمسی فوق العاده ای برایت آرزو مندم…

این عید پاک رو به پاک ترین دل دنیا تبریک می گم؛ امیدوارم بتونم قدر این پاکی رو بدونم و سال دیگه هم بهت تبریک بگم… کریسمس مبارک.

وقتی چراغ های درخت کریسمس و زرهای درخشان را می بینی، امیدوارم که اینها عشق من به تو را یادآوری کنند… کریسمس مبارک.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *