جملات زیبای تبریک روز پدر (+30 متن کوتاه پدرم روزت مبارک)

پیام های تبریک ولادت امام علی علیه السلام

در این مطلب از وب سایت نیکند، جملات و متن های زیبای تبریک ولادت امام علی (ع) و روز پدر را آماده کرده ایم که امیدواریم با ارسال آنها برای عزیزان خود، دل آنها را شاد کنید.

پدر مهربان و خوبم! از زحماتی که در این سال ها برای من کشیدی سپاسگزارم و از خدا می خواهم سایه مهربانی ات تا ابد بر سرمان بماند… روز پدر مبارک.

روز تولد حضرت علی تنها روز پدر نیست، روز بزرگداشت مقام مردانگی و انسانیته و اون گنجی یه که هر کسی نمی تونه دارای اون باشه… پدر عزیزم روزت مبارک.

جملات تبریک روز پدر

ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان / ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان / ای نام زیبایت همیشه اعتبارم / خدمت به تو در همه حال هست افتخارم… روز پدر مبارک باد.

ناگهان یک صبح زیبا آسمان گل کرده بود / خاک تا هفت آسمان، بغض تغزل کرده بود / حتم دارم در شب میلادت، ای غوغاترین! / حضرت حق نیز در کارش تأمل کرده بود / هر فرشته، تا بیایی، ای معمایی ترین! / بال های خویش را دست توسل کرده بود… ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر مبارک باد.

گفت با پدر يه جمله بساز! گفتم من با پدر جمله نمي سازم، دنيامو می‌سازم... روز پدر مبارک.

گفت با پدر يه جمله بساز! گفتم من با پدر جمله نمي سازم، دنيامو می‌سازم… روز پدر مبارک.

همان طوری که اندازه گیری وزن آب های موجود روی کل زمین نشدنی است، تشکر و قدردانی تمام و کمال از تو نیز به خاطر تمام کارهایت غیرممکن است؛ خیلی خیلی دوستت دارم پدرم… روزت مبارک.

متن کوتاه برای تبریک روز پدر

نازد به خودش خدا که حیدر دارد / دریای فضائلی مطهر دارد / همتای علی نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد… ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر مبارک.

به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد / سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد / لبی که زمزمه درد می کند شب و روز / به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد… پدرم روزت مبارک.

ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمی‌بینمت، ببخش تمام نادانی‌ها، نفهمی‌ها و کج فهمی‌هایم را، اعتراض‌ها، درشتی‌هایم و هر آنچه را که آزارت داد. دستانت را می‌بوسم و پیشانیت را، که چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود؛ خاک پایت هستم تا هست و نیست هست؛ به حرمت شرافتت می‌ایستم و تعظیم می‌کنم… روزت مبارک پدرم.

پدر عزیزم! از تو آموختم چگونه سبکبال زندگی کنم تا هجرتم نیز سبکبال باشد؛ این بال های پرواز قناعت، امید و عشق را تو به من بخشیدی… روز پدر مبارک.

جملات کوتاه و زیبای روز پدر مبارک

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی و… بسیار سخت است. روز پدر مبارک.

پدر جان! با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاك می گذارم و خداوند را شكر می كنم كه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم. روزت مبارک.

پدر عزیزم! زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش، همه در کنار تو برایم معنی پیدا کرده است. روزت مبارک.

پدر جان! تو به من آموختی که ساده زیستن زیبا است و من پنداشتم ساده نوشتن هم همچون ساده زیستن زیباست؛ این بهانه ای شد که بگویم بی نهایت دوستت دارم؛ در روز پدر، خداوند را با ناب ترین نیایش‌ها شاکرم و عاشقانه قلبم را تقدیمت می‌کنم. روزت مبارک.

در دلم جایی براى هیچ کس غير از تو نیست؛ گاه يک دنیا فقط با یک نفر پُر مى‌ شود... روز پدر مبارک.

در دلم جایی براى هیچ کس غير از تو نیست؛ گاه يک دنیا فقط با یک نفر پُر مى‌ شود… روز پدر مبارک.

خدای اطلسی ها با تو باشد / پناه بی كسی ها با توباشد / تمام لحظه های خوب یك عمر / به جزء دلواپسی ها با تو باشد… پدر عزیزم روزت مبارك.

متن تبریک روز پدر

پدر مهربانم! با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست؛ این را به آسمان بگو؛ تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی… روزت مبارک باد.

پدر مهربان و فداکارم! هرگاه قادر به شمردن قطرات باران شدی، خواهی دانست که چقدر دوستت دارم… روز پدر را به تو یگانه حامی و پشتیبانم تبریک می‌گویم.

پدر بزرگوارم! تو گرانمایه ترین تصویری؛ من اگر قاب تو باشم کافی است؛ امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشی و سایه بلندت همواره بر سر ما باشد. روزت مبارک.

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، اما امشب همه جملات را فراموش کرده ام! همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم: پدرم روزت مبارک.

جملات پدرم روزت مبارک

به دنبال قشنگ‌ترین واژه‌ها و کلمات می‌گردم؛ اما هیچ کلمه و واژه‌ای نمی‌تواند عظمت حضور تو را در زندگی من وصف کند؛ فقط می گویم دوستت دارم پدر و روزت مبارک.

پدر مهربان و دوست داشتنی ام! از لطف و مهربانی تو است که امروز می توانم با خیالی آسوده و مطمئن و با تمام وجود روز پدر را به شما تبریک بگویم؛ امیدوارم بتوانم قدر دان زحمات شما باشم. روزت مبارک پدر.

ابرها به آسمان تکیه می‌کنند؛ درختان به زمین و من به مهربانی پدرم… پدر مهربانم! روزت مبارک.

چون سایه رب بر سر ما سایه پدر بود / برسایه رب در صحف همسایه پدر بود / ایزد چو بفرمود که او رب صغیر است / در دفتر عشق آیه و سرمایه پدر بود… پدرم روزت مبارک.

فلسفه الا کلنگ، اثبات بزرگی کسی است که فرو می نشیند تا دیگری پرواز را تجربه کند! و پدر همان بزرگ مردی است که قامتش خم شد تا ما قد بکشیم... روز پدر مبارک.

فلسفه الا کلنگ، اثبات بزرگی کسی است که فرو می نشیند تا دیگری پرواز را تجربه کند! و پدر همان بزرگ مردی است که قامتش خم شد تا ما قد بکشیم… روز پدر مبارک.

متن کوتاه پدرم روزت مبارک

تقدیم به پدر حقیقی مان، امام زمان (عج): ای سفر کرده موعود بیا / که دلم در پی تو در به در است / جان ناقابل این چشم به راه / برگ سبزی به تو، روز پدر است… روز پدر مبارک.

لطیف ترین یاس های سپید را میان حریری هفت رنگ از ابریشم می پیچم و آن دسته گل را به غنچه های گل سرخ مزین کرده و تقدیمت می کنم… همسرم! دوستت دارم… روز پدر مبارک.

بوسه می‌زنم بر دست‌های پدرم که هیچگاه دست‌هایم را رها نکرد… روز پدر مبارک.

ای کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه های شیرین با تو بودن را آنقدر طولانی می کردم که برای بی تو بودن وقتی نمی ماند. روز پدر مبارک.

روز پدر مبارک

پدر دست‌های تو گهواره من / دو چشم تو چراغ خونه من / به جز تو از همه دنیا بریدم / که عاشق تر ز تو هرگز ندیدم / ببوسم پینه دستان پاکت / ببوسم صورت چون قرص ماهت / پدر ای قبله راه سعادت / ندارم ذره ای از تو شکایت / تو رو هم چون نفسها دوست دارم / که جون من تویی تا بی نهایت… روز پدر مبارک.

پدر مهربانم! بی شک خوشبختی مان را مدیون لطف خدا و ایثارگری های توییم؛ سالم وتندرست باشی… روزت مبارک.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *