جملات زیبای تبریک روز پرستار (+30 متن کوتاه روز پرستار مبارک)

پیام های تبریک روز پرستار

در این مطلب از وب سایت نیکند، جملات و متن های زیبای تبریک روز پرستار را آماده کرده ایم که امیدواریم با ارسال آنها برای پرستار عزیز خود، لبخند زیبایی را بر لبانش بنشانید.

ای دادرس درد‌های پریشانی‌، ای بلندای سفیدت مظهر آرامش و تسکین‌، ای مهربان پرستار،‌ ای عزیز دل، روزتان مبارک و گرامی باد…

متن روز پرستار مبارک

شما هر روز خودتان را در معرض آسیب و صدمه قرار می دهید تا ما را بدون هیچ گله و شکایتی نجات دهید. شما حقیقتاً جواهری ارزنده هستید. روز پرستار مبارک.

کسی که برای برآوردن نیاز بیماری تلاش ‏کند، خواه نیاز او برآورده شود یا نه، همانند روزی که از مادر متولد شده از گناهان ‏پاک می ‏گردد. خوش به حالت و روزت مبارک پرستار دوست داشتنی.

جملات تبریک روز پرستار

شب میلاد دختر زهراست / هر کجا بنگری شعف برپاست / خانه مصطفی شده گلشن / دیده مرتضی شده روشن / مونس و یار مجتبی آمد / حامی شاه کربلا آمد… روز پرستار مبارک.

مراقبت از یک نفر، عشق است و مراقت از صدها نفر، پرستاری است. روز پرستار مبارک.

مراقبت از یک نفر، عشق است و مراقت از صدها نفر، پرستاری است. روز پرستار مبارک.

نه تنها زینب از دین یاوری کرد / به همت کاروان را رهبری کرد / به دوران اسارت با یتیمان / نوازش ها به مهر مادری کرد… میلاد الگوی پرستاران و روز پرستار مبارک باد.

بهترین متن روز پرستار مبارک

خسته ای اما لبخند می زنی هنوز، نگاهم به دستانت که نه، به چشمان مهربان توست که نگران منی؛ منی که حتی نمی شناسی ام و همین حالم را بهتر می کند… روز پرستار مبارک.

ز بیت مرتضی (ع) شاه ولایت اختری سر زد / که از نور رخش، ارض و سما را زیب و زیور زد / بود میلاد زینب (س) آنکه اندر روز میلادش / در آغوش حسینش خنده بر روی برادر زد… روز پرستار مبارک.

آه ای طبیب دل من درمان بیماری ام کن / در پای تو رفتم از دست فکر پرستاریم کن / در دام عشقت اسیرم خون می خورم تا بمیرم / گر فرصتی مانده باقی ای مهربان یاریم کن… روز پرستار مبارک.

جملات کوتاه تبریک روز پرستار

از اینکه در سخت ترین روز های مردم، به این خوبی از آنها مراقبت می کنید از شما متشکریم. ما سپاسگزار خدمات بی قید و شرط و صبر شما هستیم… روز پرستار مبارک.

ای که بوی کربلا می آید از میلاد تو / هر گلی یابدی صفا چون می نماید یاد تو / ای گل زهرا نسب ای غنچه باغ علی / عشق و مستی هم بود در این جهان همزاد تو… میلاد الگوی پرستاران و روز پرستار مبارک باد.

تو در همه رنگ ها عشق را به من نشان دادی؛ تو به همه افراد اهمیت می دهی و به قوم یا مذهب شان هم توجه نمی‌کنی؛ دستان تو هیچ محدودیتی برای انجام دادن کار برای دیگران ندارد؛ امیدوارم بهترین اتفاق‌ها برایت رخ دهد… پرستار عزیز روزت مبارک.

آرزو می کنم تمامی مهربانی و مراقبتی که به دیگران عرضه می کنید، به قلب های پرمهرتان برگردد. روز پرستار مبارک.

متن زیبا برای تبریک روز پرستار

در حیرتم که خدا با توی پرستار چه کرده است؟ تویی که این چنین خستگی را هم به زانو درآورده‌ای؛ تویی که نشانمان دادی، صبر کردن لایه‌های پنهان فراوان دیگری هم دارد و تویی که بدون بال هم پرواز می‌کنی… روز پرستار مبارک.

پرستار با شوق و رنج می آموزد، تا رنج انسان را به شوق و آرامش برساند... روز پرستار مبارک.

پرستار با شوق و رنج می آموزد، تا رنج انسان را به شوق و آرامش برساند… روز پرستار مبارک.

کسی که وقت سحر سخت کوش و بیدار است / فرشته ایست که نام خوشش پرستار است / سلامتی وجودش بخواهم از یزدان / یقین که حافظ او، ذات پاک دادار است… روز پرستار مبارک باد.

ای پرستار! تو، پیام آور امیدی که مجاهدت شب زنده دارانِ راه عشق در شفابخشی دستانت تجلّی پیدا می کند. روزت مبارک.

جملات قشنگ روز پرستار مبارک

مراقبت و حمایت های شما از هر دارویی قوی تر است؛ چرا که سرشار از دلسوزی و مهربانی است. روز پرستار مبارک.

مثل غزل مثل سپیده مثل آبی / آیینه ای صبحی تو جان آفتابی / پاکی صبوری مهربانی با صفایی / تو یک پرستاری تو یک مفهوم نابی… روز پرستار بر سپید پوشان دل پاک مبارک.

پیوسته جان برکف به راهِ مهر و ایثار / دارد متانت در سخن ، کردار و رفتار / روحِ زلالِ عاطفه ، عشق و محبت / پاک و صبور و مهربان باشد پرستار… روز پرستار مبارک.

این حرفه پرستارى، ترکیب عجیبى است؛ از یک سو، ترکیبى است از رحمت، عطوفت، مهربانى و مراقبت و از سوى دیگر، دانش، معرفت، تجربه و مهارت است. روزتان مبارک پرستاران مهربان.

شبيه آسمان هستی پرستار / خليج بی كران هستی پرستار / اگرچه شمع جانت می شود آب / هميشه جاودان هستی پرستار… روز پرستار مبارک.

بهترین جملات روز پرستار

پیامبر اکرم (ص): کسی که یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند، خداوند او را با ابراهیم خلیل (ع) محشور خواهد کرد و او همانند برق خیره کننده و درخشان از صراط عبور می‏کند. روز پرستار مبارک.

خدایا با تنی رنجور و بیمار / دعایش میکنم جانش نگهدار / برای درد و غم، آرام جان است / هم او باشد پری، نامش پرستار… روز پرستار مبارک.

آنگاه که دردمندی سلامت خود را بازیابد، آنگاه که دستی به نشان شکر به آسمان بلند شود، ملائک تو را می ستایند... روز پرستار مبارک.

آنگاه که دردمندی سلامت خود را بازیابد، آنگاه که دستی به نشان شکر به آسمان بلند شود، ملائک تو را می ستایند… روز پرستار مبارک.

روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری علیها السلام، بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.

درود‌های خدا بر تو پرستار / که هستی ناجی و دلسوز بیمار / ادامه می‌ دهی راه کسی را / که هست الگوی صبر و عشق و ایثار… ولادت حضرت زینب و روز پرستار مبارک.

جان یک نفر را نجات دهید، شما یک قهرمان هستید؛ هزاران زندگی را نجات دهید، شما یک پرستار هستید. روز پرستار مبارک.

متن کوتاه و زیبای تبریک روز پرستار

پرستاری هنر نقاشی لبخند بر بوم دردهاست؛ روزتان مبارک باد ای نقاشان زندگی.

پرستار شدن همکار شدن با فرشتگان است؛ من خیلی خوشحال هستم که در کنار یکی از فرشتگان زمینی هستم… روزت مبارک پرستار و فرشته من.

حضورت اشارتی ست زینب گونه، شاید دردمندی به دستان تو دخیل بسته باشد؛ دستانتان شفا بخش… روز پرستار مبارک.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *