جملات زیبای تبریک روز زن (+30 متن کوتاه به همراه تصویر نوشته)

پیام های تبریک روز زن

در این مطلب از وب سایت نیکند، جملات و متن های زیبای تبریک روز زن را آماده کرده ایم که امیدواریم با ارسال آنها برای خانم خود، دل او را شاد کنید.

چشمه‌ حیاتِ من، خنده‌ های توست؛ بخند که عمرم با‌ خنده‌ های تو جریان دارد… روز زن مبارک.

زنان می‌توانند شادی را در اطرافشان شکوفا کنند… روز زن بر شما بانوی عزیز مبارک.

جملات تبریک روز زن

زن نماد فروتنی، رحمت و تسکین برای تمام بشریت است… روز زن بر تمام زنان سرزمینم مبارک باد.

عشق چیزی است که من هر روز در لبخند تو می‌بینم؛ عشق چیزی است که با هر لمس تو احساس می‌کنم؛ عشق چیزی است که در هر کلمه‌ای که می‌گویی می‌شنوم؛ عشق چیزی است که ما هر روز در آن زندگی می‌کنیم… روز زن مبارک.

کمترین آرزویم این است: هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى... روز زن مبارک.

کمترین آرزویم این است: هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى… روز زن مبارک.

در لبخند تو چیزی است که با من سخن می‌گوید؛ چیزی در صدای توست که برای من آواز می‌خواند؛ چیزی درون چشمانت است که به من می‌گوید برای من عزیزترین هستی… روز زن مبارک.

متن تبریک روز زن

خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد… لبخند زیبای خداوند روزت مبارک.

وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپند، هیچ فاصله‌ای دور نیست؛ هیچ زمانی زیاد نیست و هیچ عشق دیگری نمی‌تواند آن دو را از هم دور کند؛ محکم‌ترین برهان عشق، اعتماد است… روز زن مبارک همسرم عزیزم.

دل را به دست تو سپردم، درست در همان روزی که پیمان دوستی بین ما بسته شد؛ ای محکم‌ترین و صمیمی ترین پیمان دوستی و رفاقت در قلب من! بانو جان! روز زن بر تو مبارک.

جمله برای تبریک روز زن

زمانی که این جهان خلق شد، تو نیز خلق شدی تا به این جهان زیبایی ببخشی؛ تو کارت را به نحو احسن انجام دادی؛ تمام دنیا امروز به تو لبخند می‌زنند… روز زن مبارک.

به چهره ات که نگاه می‌کنم زیباترین و پاک‌ترین قلب را در آن می بینم و چشمانت گواه صمیمت و راستی تو هستند؛ ای راست‌ترین و پاک‌ترین رفیق، ای مهربان‌ترین مادر و عاشق ترین همسر، دوستت دارم و روز زن بر تو مبارک باد.

بدون تو جهان ناقص است؛ بدون تو قلب احساس پوچی می‌کند؛ اجازه بده مثل همیشه جهان با لبخندت شکوفا و با طراوت شود… روز زن مبارک.

تو، دوست داشتنی ترین نسخه ای هستی که می شود پیچید به دست و پای زندگی من؛ که هی قد بکشی توی لحظه هایم و حالم را خوب تر کنی… روز زن مبارک خانوم من.

تو چه خوب رفیقی هستی که در عالم دوستی برای من بهترین، در عالم مادری برای فرزندت مهربان‌ترین و در عالم عشق عاشق ترین همسرت هستی. روز زن بر تو فرشته مبارک باد.

 

چشم ‌های تو، وقتِ زیادی از خدا گرفت؛ اگر آفریده نمی‌ شدی، زیباییِ بیشتری به کوه، به دریا، به جَنگل می‌ رسید... همسرم روز زن مبارک.

چشم ‌های تو، وقتِ زیادی از خدا گرفت؛ اگر آفریده نمی‌ شدی، زیباییِ بیشتری به کوه، به دریا، به جَنگل می‌ رسید… همسرم روز زن مبارک.

ای زن، ای الطاف دستِ حضرت پروردگار / ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکا / خنده‌ات چون روشنایِ صبح هستی، پر ضیا / خنده‌ات چون دامن عرش خدا، مهد صفا… روزت مبارک.

آسمانت بی غبار / سهم چشمانت بهار / بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک / جسم و روحت پاک پاک… روز زن مبارک همسرم قشنگم.

کمترین آرزویم این است: هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانی روزگار را نبینی ناز بانو… روز زن مبارک.

بهترین جملات تبریک روز زن

نام تو رازی نوشته بر بال پروانه پروانه‌هاست؛ گل‌ها همه به نام تو مشهورند؛ آئینه‌های از انعکاس نام تو می‌خندند و من تنها برای تو می‌گویم: زندگی کن تا زنده بمانم… روز زن مبارک.

دوست خوب و مهربانم! ای تنها همدم من در واپسین روزهای زندگی! روز زن بر تو مبارک.

در سرم سودای تو و در دلم عشق تو است؛ تویی که با آمدنت در زندگی من معنای دوستی و رفاقت را برایم تغییر دادی؛ دوستت دارم و با عاشق ترین حالت ممکن روز زن را به تو تبریک می‌گویم.

جملات تبریک روز مادر

من، تو را به اندازه‌ قاطعیتی که مانندش را در تمام عمرم نداشته‌ ام دوست دارم و تو، به اندازه‌ تمام باید هایی که در طول زندگیت هرگز نشنیده‌ ای به این دوست داشته شدن محکومی… روز زن مبارک.

شاید تکراری باشد ولی گاهی بعضی چیزها ارزش هزاران بار تکرار را دارند؛ تکرار می کنم؛ تکرار می کنم: دوستت دارم… روز زن مبارک.

تو، همان عشقی که هر دم و باز دمَم از عطر تو جان می گیرد و در هر نفس از تو دیوانه تر می شوم و هر لحظه از تو عاشق تر… زیبای من! همسرم! دوستت دارم و روز زن بر تو مبارک باد.

جملات تبریک روز زن

دل نبستم به جهانی که همه وسوسه است؛ از همه ارث جهان، یک تو برایم کافیست… روز زن مبارک.

در آغوشم پناه بگیر؛ پشت خاکریز شانه‌ هایم؛ تو را به سلامت از زیر آتش روزگار می‌ گذرانم… تمام دارایی من! روز زن مبارک.

متن زیبا برای تبریک روز زن

ما مردها عادت می کنیم به بودن زن؛ نه اینکه عادی شود و تکراری! به بودنش به بویش، به اتمسفری که ایجاد می کند، به جانی که می ریزد در دیوارهای خانه و تازه می کند حس بودن را… چند روز نباشد حال مان خراب می شود؛ به هارت و پورت هایمان توجه نکنید؛ مرد بی زن تلف می شود… روز زن مبارک.

اگر زندگی یک اثر هنری است، در این صورت زن شاهکار به حساب می آید؛ او در بردارنده زیبایی، مهربانی، غرور، شفقت و از خود گذشتگی و وقار است؛ او یک شاهکار واقعی است که همه ی ما آن را می ستاییم… روز زن مبارک.

جملات قشنگ تبریک روز زن

ناب ترین زمزمه همین دوستت دارم هایت است که مرا از خود بیخود می کند… دوستت دارم عشقم و روز زن بر تو مبارک.

هر صبح؛ زندگى براى ادامه پيدا كردن به دنبال بهانه می‌گردد و چه بهانه‌ اى زيباتر از چشمانت… زیبای من روز زن مبارک.

چه آرامشی در من است وقتی با منی و چه آشوبیده‌ ام بی تو؛ دور نشو؛ مرا از من نگیر؛ من حوالی تو بودن را دوست دارم… روز زن مبارک.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *