معرفی هیتر انرژی و ویژگی مدل های آن

رپورتاژ آگهی

معرفی هیتر انرژی و ویژگی مدل های آن

در صورتی که تصمیم به خرید هیتر دارید، در این متن با ما همراه باشید تا به معرفی هیتر انرژی و ویژگی مدل های آن بپردازیم. هیترها از کاربردی ترین سیستم های گرمایشی هستند که محیط هایی با متراژ بالا را گرم نگه می دارند و در فصول سرد سال دما را افزایش می دهند تا آسایش و رفاه ساکنان محیط فراهم شود. شما می توانید برای تامین حرارت کارگاه ها، مراکز صنعتی، فروشگاه ها، مساجد، رستوران های بزرگ، گلخانه ها و ساختمان های اداری از این سیستم استفاده کنید. برای همین منظور سازنده های مختلفی اقدام به طراحی و عرضه انواع آن می کنند.

شرکت سازنده انرژی از برندهای معتبر در زمینه ساخت هیتر به شمار می آید که با بکارگیری متریال اولیه مرغوب و فناوری های روز دنیا جایگاه قابل توجهی در فروش این بازار دارد. این شرکت سابقه درخشان و موفقی در عرصه ساخت کولر آبی و هیترهای برقی، گازی و بخاری دارد که همواره موجب جلب رضایت مشتریان بوده است. تاسیس این کارخانه به سال 1348 بازمی گردد که در سال 1350 محصولات گرمایشی را نیز به خط تولید خود اضافه کرد. برای معرفی هیتر انرژی و ویژگی مدل های آن می توان اشاره داشت که انتخاب ظرفیت حرارتی این سیستم اهمیت بسزایی دارد و بایستی مطابق نیاز محیط مورد نظر باشد.

هیترها را می توان بر اساس سوخت مصرفی شان به مدل های گازسوز، برقی، گازوئیل سوز و دوگانه سوز تقسیم کرد. علاوه بر آن بر اساس نوع عملکرد نیز می توان دسته بندی از مدل های فن دار و بدون فن دار را ارائه داد. هیتر گازی انرژی از محصولات این کمپانی است که برای معرفی هیتر انرژی و ویژگی مدل های آن به این مدل خواهیم پرداخت. می توان آن را به وسیله گاز طبیعی یا گاز LPG و LNG که در دسترس تر می باشند، مورد استفاده قرار داد. مزیت این مدل آن است که سوخت مصرفی آن مقرون به صرفه بوده و هزینه زیادی برای کاربر در پی نخواهد داشت. هیتر گازی انرژی حرارت از طریق المنت ها ایجاد می شود که با جریان حرکت بادی که توسط فن ایجاد می شود، به محیط منتقل می شود تا حرارت را تامین کند. مزیت دیگر این مدل ایمنی بالا و همچنین این نکته می باشد که می توان آن را به راحتی جابجا کرد.

علاوه بر نکات گفته شده در زمینه معرفی هیتر انرژی و ویژگی مدل های آن باید در نظر داشت که این برند اقدام به ساخت هیتر نفتی هم می کند که از محصولات خاص این برند به شمار می آید. با سوخت مایع می توان از این هیتر استفاده کرد و گرمایش محیط را تامین کرد. در واقع زمانی که به گاز دسترسی نباشد، می توان از هیتر نفتی بهره گرفت. کاربرد آن در سوله ها، انبار و فصاهای تولیدی، کارخانه های کوچک، کارگاه ها، تعمیرگاه ها و مکان های تجاری می باشد.

از دیگر محصولات ساخته شده توسط انرژی که در نوشتار معرفی هیتر انرژی و ویژگی مدل های آن به آن پرداخته ایم، بخاری کارگاهی گازسوز این شرکت سازنده می باشد. یکی از محصولات منحصر به فرد این برند این مدل می باشد که با سوخت مصرفی گاز مایع یا همان گاز شهری عمل می کند. این سیستم نیز ایمنی قابل توجهی دارد و در باشگاه ها، بانک ها، کارگاه ها و رستوران ها کاربرد دارد. این مدل حرارت مشعل را ایجاد می کند و سپس با صفحات مانع برخورد دارد که از چدن ساخته می شوند و مقاوم به حرارت اند. پس از آن حرارت به وسیله فین های تعبیه شده روی بدنه بخاری از طریق بدنه مبدل حرارتی به محیط اطراف منتقل می شود. ناگفته نماند که فین ها به صورت 360 درجه و مدور طراحی می شوند.

برای آشنایی بیشتر با معرفی هیتر انرژی و ویژگی مدل های آن، لازم به ذکر است که برای افرادی که طرفدار محیط زیست اند، هیترهای برقی طراحی می شود که دود آلاینده ناشی از احتراق را ندارد و برای محیط زیست آسیبی در پی نخواهد داشت. با مکانیزم های پیشرفته ای طراحی می شوند تا حرارت مورد نیاز را تامین کنند. عملکرد آن به این صورت است که جریان الکتریکی را از طریق مدارهای از پیش تعیین شده منتقل می کند.

ناگفته نماند که شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از قیمت انواع هیتر انرژی به صفحه مربوطه آن در وب سایت دماپویا مراجعه کنید و پس از مقایسه آن ها، بهترین مدل را از این فروشگاه اینترنتی سفارش دهید.

محصولات انرژی مطابق استانداردهای اروپایی EN1020 طراحی می شوند و طول عمر زیادی دارند. از مزایای مهم آن ها این است که هیترهای انرژی به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شوند تا رضایت خاطر کاربران را جلب کند و با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار دهند. در ساخت آن ها از شیر گازی SIT استفاده می شود که محصول برند معتبر ایتالیایی می باشد. ورق گالوانیزه به کار رفته در ساخت آن ها هیتر را در برابر خطرات استهلاک زا مقاوم می سازد. برای معرفی هیتر انرژی و ویژگی مدل های آن به این نکته هم توجه داشته باشید که رنگ پوشش زیبا و طراحی شیکی عرضه می شود تا بتوان آن را در دکوراسیون های مختلف سازگار نمود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *