آیا ماسک مو باعث ریزش مو می شود؟

رپورتاژ آگهی

آیا ماسک مو باعث ریزش مو می شود؟

بسیاری از علاقمندانی که تمایل به استفاده از انواع محصولات آرایشی و بهداشتی برای موهای خود دارند، می‌پرسند که آیا ماسک مو باعث ریزش مو می‌شود؟ در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم که ماسک مو نه تنها باعث ریزش مو نمی‌شود، بلکه باعث تقویت، لطافت و نرمی موها می‌شود. بهره مندی از انواع ماسک مو به موها این امکان را می‌دهد تا به حد کافی آبرسانی شوند. علاوه بر آن هرگونه گره خوردگی، موخوره و یا وزی موها را نیز برطرف می‌کند. در نتیجه استفاده از ماسک مو علاوه بر ایجاد زیبایی، خاصیت درمانی هم دارد. با ما در ادامه همراه باشید تا شما را با ویژگی‌ها و مزایای خرید ماسک مو آشنا کنیم.

ضرورت خرید ماسک مو

 پس از شستشوی موها با شامپو استفاده از ماسک مو، لازم و ضروری است. شاید بسیاری از افراد بر این باور باشند که کارکرد ماسک مو همانند شامپوهای نرم کننده است، اما ماسک مو از فرمولاسیون بهتری تشکیل شده است. به‌خصوص اگر بتوانید از برندهای معتبری مانند خرید ماسک مو لورال بهره‌مند شوید، تفاوت را در موهای خود احساس خواهید کرد. آنچه که از استفاده منظم ماسک مو به روشنی خواهید دید، میزان افزایش درخشندگی موها، بهبود ساقه مو، ترمیم موهای شکننده و همچنین لطافت موها است. در نتیجه متخصصان پوست و مو بر ضرورت خرید ماسک مو تاکید بسیاری دارند.

چه نوع ماسک مو بخریم؟

توجه داشته باشید که نوع ماسک مو را حتماً مناسب با جنس موهای خود تهیه کنید. سازگاری ماسک با موها از جمله موارد حائز اهمیتی است که باید به آن دقت شود. برخی از محصولات نیز به تمامی موها سازگار است. در این خصوص می‌توان به خرید ماسک مو فولیکا از موتن رو اشاره کرد که با استقبال بی‌نظیر مشتریان همراه شده است. از دیگر موارد قابل توجه برای خرید ماسک مو، فرمولاسیونی است که در تولید محصول به کار رفته است. برای نمونه تا حد امکان سعی کنید از محصولاتی استفاده کنید که ویتامین‌های گروه B و مواد تقویت کننده در آن استفاده شده باشد. به همین منظور تأکید بیشتر مشاوران بر آن است که از بهترین برند محصولات آرایشی که به اندازه کافی شناخته شده‌اند، استفاده شود. ماسک مو در انواع مختلف در بازار عرضه می‌شود که می‌توان بنا بر نوع نیاز مصرفی موها از انواع آن بهره‌مند شد.

آیا ماسک مو باعث ریزش مو می شود؟

فواید بی نظیر ماسک مو چیست؟

از جمله ویژگی‌های ممتاز استفاده منظم از ماسک مو می‌توان به مواردی مانند ایجاد درخشندگی موها، نرمی، لطافت، رطوبت رسانی، ابرسانی، ترمیم دهنده موها و همچنین کاهش شکنندگی موها اشاره کرد. علاوه بر آن ماسک مو همچون انواع ماسک مو شون خاصیت درمانی برای بهبود سلامتی ساقه موها را نیز دارد. به همین دلیل از آن به عنوان تقویت کننده هم استفاده می‌شود. بهبود سلامت ساقه‌های مو، افزایش لطافت و در مقابل، کاهش وز مو از دیگر فواید بی‌نظیر ماسک مو محسوب می‌شود. ناگفته نماند که استفاده منظم از ماسک مو به طور روزانه یا یک روز در میان سبب براق شدن موها و خوش حالت شدن موها می‌شود. قبل از هر نوع شینیون و یا بستن مو در مدل‌های متفاوت، شستشوی موها با ماسک مو بسیار توصیه شده است.

چگونگی استفاده از ماسک مو

موهایتان را در حمام با شامپو شستشو داده و در نهایت کمی از ماسک مو را کف دست بریزید و کم کم ساقه‌های مو را به آن آغشته کنید. اجازه دهید حداقل به مدت دو الی سه دقیقه ماسک مو روی موهایتان بماند و سپس آبکشی کنید. پیشنهاد می‌شود که ماسک مو را به کف سر و ریشه موها نزنید.  ماسک مو را می‌توانید به عنوان یک محصول روتین روزانه، در حمام خود میان سایر شامپوها قرار دهید تا در صورت تمایل از آن استفاده کنید.

انواع ماسک مو

آیا ماسک مو باعث ریزش مو می شود؟

همانطور که از قبل به آن اشاره شد، آنچه که باعث تفاوت میان ماسک‌های مختلف می‌شود، نوع فرمولاسیونی است که در محصولات به کار می‌رود. از جمله انواع ماسک مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ماسک مو حاوی پروتئین

اگر موهای شکننده با تارهای ضعیفی دارید، حتماً توصیه می‌شود که ماسک مو پروتئینی را جزء سبد خرید خود قرار دهید. ماسک مو حاوی پروتئین سبب خوش حالت شدن و تقویت موها می‌شود. همچنین برای بهبود سلامتی بیشتر ساقه موها، توصیه می‌شود که از ماسک مو پروتئين استفاده کنید.

ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده

موهای رنگ شده و آسیب دیده حتماً نیاز به یک آبرسان تقویتی دارند و چه محصولی بهتر از یک ماسک موی تقویتی با کیفیت که می‌توان از آن بهره برد. قابل ذکر است که قبل از هر گونه براشینگ و یا سشوار کشیدن به موها، حتماً باید موها با ماسک مو شستشو داده شوند. بدین ترتیب با توجه به لطافتی که به موها می‌رسد، حالت دهی موها آسان‌تر می‌شود.

ماسک مو رطوبت دهنده

آبرسانی و رطوبت دهی از دیگر خاصیت‌های درمانی ماسک مو محسوب می‌شود. ماسک مو آبرسان بیشتر مناسب آن دسته از افرادی است که دارای موهای خشک و زبر هستند. آبرسانی به ساقه موها سبب می‌شود که در کوتاهترین زمان ممکن، موها زنده و درخشنده شوند. از دیگر فواید این نوع ماسک مو برطرف کننده هرگونه گره خوردگی، وزی، موخوره، آسیب و شکنندگی است.

ماسک مو روغنی

از دیگر انواع ماسک مو تقویتی می‌توان به ماسک مو روغنی اشاره کرد. این نوع ماسک مو بر پایه روغنی است و در زیر مجموعه ماسک‌های آبرسان و ترمیمی قرار دارد. فرمولاسیون این نوع ماسک‌ها حاوی روغن بادام تلخ، روغن آرگان، روغن زیتون و روغن نارگیل است. این نوع ماسک مو علاوه بر آبرسانی باعث تغذیه ساقه‌های مو و تقویت تارهای ضعیف نیز می‌شود.

از موهایتان مراقبت کنید…

استفاده از محصولات روتین روزانه از جمله ماسک مو برای تمامی افراد لازم و ضروری است. موهای خوش حالت و زیبا همان چیزی است که تقریباً همه افراد به دنبالش هستند. پس برای داشتن موهای لطیف و خوش حالت چه محصولی، بهتر از ماسک مو تقویتی که می‌توان آن را به طور روزانه یا حداقل هفته‌ای یکبار استفاده کرد.  استفاده از ماسک مو مناسب که با موها سازگار باشد، موجب شفافیت، درخشندگی و ترمیم ساقه‌ها شده و هرگونه آلودگی را از روی موها برطرف می‌کند. قیمت مناسب و بهینه این محصول را می‌توان به راحتی و با هر بودجه‌ای تهیه کرد و از فواید مؤثر آن بهره‌مند شد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *