این پروفایل اینستاگرام، آن چیزی نیست که فکر می‌کنید

در نگاه اول، لوییز دلاژ دختر معمولی 25 ساله‌ای اهل پاریس به نظر می‌رسد که مثل خیلی‌های دیگر، از پست کردن غذایی که در رستوران می‌خورد در اینستاگرام خوشش می‌آید.

Louise Delage
Louise Delage

پروفایل او در عرض یک ماه به عدد قابل توجه 60 هزار فالوئر رسید (او از تاریخ 1 آگوست به اینستاگرام پیوست). تصاویر خوش‌گذرانی‌های دلاژ با دوستانش که با تعداد زیادی هشتگ پر شده بود، لایک‌های بسیاری دریافت می‌کرد.

Louise Delage
Louise Delage
Louise Delage
Louise Delage

فقط این که یک سوءتفاهم کوچک وجود دارد: دلاژ واقعی نیست.

در تاریخ 22 سپتامبر، او کلیپی ویدئویی پست کرد که فاش کرد او فقط محصول کمپین «اعتیاد مرا لایک کن» از آژانس تبلیغاتی BETC است.

در آخرین ویدئوی اینستاگرام او، تمام 150 عکس دلاژ به صورت متوالی یکی بعد از دیگری پخش می‌شوند، به طوری که تمرکز آن بیشتر بر روی نوشیدنی‌های الکلی است که او مصرف می‌کند.

Louise Delage
Louise Delage

معلوم می‌شود که تقریباً در تمام عکس‌های پروفایل ساختگی او، این دختر پاریسی در حال لذت بردن از نوشیدنی الکلی در انواع مختلف است.

این کمپین برای سازمان فرانسوی Addict Aide (کمک به معتادان) ایجاد شده بود، که به منظور افزایش آگاهی در مورد اعتیاد به الکل در میان جوانان تلاش می‌کند.

استفان زیبراس رییس و مدیر خلاقیت شرکت BETC Paris گفت که شرکت او در جریان این موضوع گذاشته شده بود که “شناسایی اعتیاد در بین کسی که به شما نزدیک هست مثل دوست، فرزند، یا والدین، چقدر دشوار است.”

“ما فکر کردیم که شیوه‌ای جالب برای نشان دادن این موضوع، این می‌تواند باشد که با ایجاد اکانتی ساختگی در اینستاگرام، فردی را خلق کنیم که مردم هر روز ملاقاتش می‌کنند ولی هیچ وقت شک نمی‌کنند که ممکن است اعتیاد داشته باشد.”

در پایان، به نظر می‌رسد این کمپین به موفقیت رسیده چرا که بازدید وبسایت Addict Aide پنج برابر شد و ماجرای کمپین تبدیل به یکی از موضوعات داغ توییتر در فرانسه شد. ویدئوی پست شده در اینستاگرام نیز بیش 500 هزار بازدید در شبکه‌های اجتماعی داشت.

Like My Addiction
Like My Addiction

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *