شروع به کار وبلاگ نیکند

تقریباً 9 ماه از شروع به کار سایت نیکند می‌گذره، و خوشبختانه تو این مدت فیدبک‌های بسیار مثبتی گرفتیم. تصمیم گرفتیم وبلاگ سایت رو هم راه‌اندازی کنیم تا هم تنوعی در سایت ایجاد بشه و مطالب متنوع‌تری بزاریم، و هم شما کاربران سایت بتونین راه‌های ارتباطی ساده‌تری با ما داشته باشید و راحت‌تر نظرتون رو بیان کنین.

هدف ما از روز اول این بود که نیکند رو تبدیل کنیم به مرجع اصلی سخنان و نقل قول بزرگان به زبان فارسی، و بازخوردهایی که در این چند ماه گرفتیم نشون میده که در مسیر درستی در حال حرکت هستیم. انتقادات مفیدی هم از کارمون شده، که مثلاً یکیشون این بود که چرا از عکس گربه واسه جملات با موضوع تجارت استفاده می‌کنیم! خب، دلیل خاصی نداشته واقعاً، سعی می‌کنیم از این به بعد کمتر عکس گربه بزاریم!

آرشیو جملات زیبا و عکس‌های ما هنوز خیلی راه زیادی داره تا بتونیم اسمش رو بزاریم یه آرشیو کامل. سعی می‌کنیم از همه‌ی افراد معروفی که خواندن نقل قول اون‌ها می‌تونه جذاب باشه، زندگینامه‌ای برای معرفی به همراه سخنان این افراد رو بزاریم روی سایت. اگه شخصیت مورد علاقه‌تون هنوز به لیست شخصیت‌های نیکند اضافه نشده، کافیه یه ایمیل به ما بزنید تا روی سایت اضافه کنیم. آدرس ایمیل ما اینه: info@nikend.com

اگه هم جمله‌ای از آدمی مشهور بوده که جایی خوندید و خوشتون اومده، و فکر می‌کنید ارزش داره که بقیه هم اون جمله رو بخونن، میتونین از طریق لینک زیر اون رو واسه ما بفرستید تا براش عکس درست کنیم و به مجموعه عکس‌نوشته‌های سایت اضافه کنیم. البته یادتون نره حتماً منبعی معتبر از اون جمله رو هم به ما معرفی کنید:

ثبت جمله و نقل قول

کلمات قوی ترین دارویی هستند که توسط بشر استفاده شده است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *